Sniper Ghost Warrior 2 släpps i mars

Robot
Sniper Ghost Warrior 2 släpps i mars

Efter flera förseningar spikar City Interactive till sist ett datum. Tror vi.

#sniper-ghost-warrior-2, #city-interactive


Medlem
Sniper Ghost Warrior 2 släpps i mars

Ser hellre att det tar tid med ett spel och det blir ordentligt gjort än att det släpps i all hast och är buggigt som fan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming

ettan gick ju att springa genom skjuta han man skulle skjuta sen springa igen...

Medlem

Haha kommer inte att ha nån skillnad hur mycket tid de lägger på detta spel... Lika bra att släppa det så fort som möjligt, det är som att dra av ett plåster, lika bra att få smärtan ur vägen.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Hoppas de helt tagit bort delarna då man inte var krypskytt. Köpte spelet på Steamrean och det är helt fruktansvärt trasigt när man spelar andra gruppen soldater. Bössorna träffar varken där man siktar eller där de borde träffa och det är stelare än en 80-åring med helkroppsreumatism.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Hoppas de helt tagit bort delarna då man inte var krypskytt. Köpte spelet på Steamrean och det är helt fruktansvärt trasigt när man spelar andra gruppen soldater. Bössorna träffar varken där man siktar eller där de borde träffa och det är stelare än en 80-åring med helkroppsreumatism.

Uhh...spelet släpps ju i mars, så hur vet du hur spelet är redan nu? Eller har jag missat något??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Inkompetent:

Hoppas de helt tagit bort delarna då man inte var krypskytt. Köpte spelet på Steamrean och det är helt fruktansvärt trasigt när man spelar andra gruppen soldater. Bössorna träffar varken där man siktar eller där de borde träffa och det är stelare än en 80-åring med helkroppsreumatism.

Uhh...spelet släpps ju i mars, så hur vet du hur spelet är redan nu? Eller har jag missat något??

Tror han menar 1:an

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Inkompetent:

Hoppas de helt tagit bort delarna då man inte var krypskytt. Köpte spelet på Steamrean och det är helt fruktansvärt trasigt när man spelar andra gruppen soldater. Bössorna träffar varken där man siktar eller där de borde träffa och det är stelare än en 80-åring med helkroppsreumatism.

Uhh...spelet släpps ju i mars, så hur vet du hur spelet är redan nu? Eller har jag missat något??

Tror han menar 1:an

Jo antagligen - men det låter onekligen underligt...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mars nu? Äsch.. då skiter jag i det här spelet. För mycket annat bra.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av crazycat690:

Haha kommer inte att ha nån skillnad hur mycket tid de lägger på detta spel... Lika bra att släppa det så fort som möjligt, det är som att dra av ett plåster, lika bra att få smärtan ur vägen.

Varför allt detta hatande? Förstår inte vad de tjänar för syfte och tillför kommentatorsfältet när du sprider dina fördomar.
Verkar som det är något av en sport här på FZ, vem som kan vara den största experten och hata flest spel.

Själv tyckte jag den första delen var ett helt OK lir.

Medlem
Skrivet av ElMackan:
Skrivet av crazycat690:

Haha kommer inte att ha nån skillnad hur mycket tid de lägger på detta spel... Lika bra att släppa det så fort som möjligt, det är som att dra av ett plåster, lika bra att få smärtan ur vägen.

Varför allt detta hatande? Förstår inte vad de tjänar för syfte och tillför kommentatorsfältet när du sprider dina fördomar.
Verkar som det är något av en sport här på FZ, vem som kan vara den största experten och hata flest spel.

Själv tyckte jag den första delen var ett helt OK lir.

Förvisso är folk här på FZ överdrivet kritiska men ska vi vara ärliga så kommer detta spel för sent, det kan omöjligt hoppas på att vara väldigt intressant ett år så fullt med faktiskt intressanta spel. Visst om du tycker om det personligen så ha kul, men det kommer inte att vara något revolutionerande som någon minns om ett år.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

1
Skriv svar