Tre nya Lego-spel under utveckling

Robot
Medlem
Tre nya Lego-spel under utveckling

-Tror- det är Funcom som utvecklar onlinedelen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Lego: The Hobbit då?

Medlem
Skrivet av Thane:

Lego: The Hobbit då?

Oh det kommer, var så säker. Dom släppte ju nyligen LEGO: Lord of the Rings, så jag antar dom ligger lite lågt tills vi tröttnat på det Förövrigt ett kul spel


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Bara jag som inte gillar splitscreen sättet i nya lego spelen`?

Medlem

Läste först "Lego of Legends" och trodde att det handlade om en moba-parodi.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Läste först "Lego of Legends" och trodde att det handlade om en moba-parodi.

Hade dom gjort ett lego-moba så hade jag kanske provat den "genren" lite mer seriöst!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag vill se Lego Marvel Phase 1!
Mina döttrar spelar Lego Lotr. Det är riktigt mysigt! De förstod inte "Arrow to the knee"- påskägget dock..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Är det bara jag som aldrig hört talas om "Legends of Chima"?

Medlem

Lego Minecraft

Edit: Verkar finnas redan?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Bara jag som inte gillar splitscreen sättet i nya lego spelen`?

Var bättre förr! Med delad skärm all the way som blev större eller mindre beroende på avståndet mellan gubbarna. Den nya är jävligt rörig tycker jag. Om det inte kommit en ännu nyare än den jag menar då? Spelat Pirates och Harry Potter med det nya sättet.

Medlem

I Batman2 och Lotr är det "vanlig" splitscreen. Skulle nog vara svårt att vara på samma skärm om man är på var sin sida av Gotham/Middle Earth.. gubbarna skulle ju vara ca 2 pixlar. Dock är det inte den variant som finns i t ex Pirates där delningen snurrar runt och man byter plats titt som tätt, i alla fall inte under free roam ute i vida världen.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

I Batman2 och Lotr är det "vanlig" splitscreen. Skulle nog vara svårt att vara på samma skärm om man är på var sin sida av Gotham/Middle Earth.. gubbarna skulle ju vara ca 2 pixlar. Dock är det inte den variant som finns i t ex Pirates där delningen snurrar runt och man byter plats titt som tätt, i alla fall inte under free roam ute i vida världen.

Kanske blir att köpa och testa lego Batman 2 då jag inet velat testa p.g.a att jag spelar co-op men blir så irriterad av den "nya"

Medlem

Hm.. spelade lite idag med min dotter och tyvärr är det den nya varianten ibland på själva banorna. Rätt kul ändå även om styrningen när man flyger är lite si och så. Kan inte låta bli att le när Supermantemat spelas varje gång man är Superman och lyfter från marken.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Bump! och Yeeeeesssss!!!!! Jag är fan Nostradamus

http://www.comicbookmovie.com/fansites/BatFreak/news/?a=72298


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

1
Skriv svar