Cyberpunk 2077-trailer kommer nästa vecka

Robot
Cyberpunk 2077-trailer kommer nästa vecka

CD Projekts första icke-Witcher-titel visas snart upp.

#cyberpunk-2007, #cd-projekt, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Cyberpunk 2077-trailer kommer nästa vecka

Can't wait!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hoppas att den är så pass bra så att man vill se den om och om och om igen

Medlem

Tror detta kan bli galet bra. CD Projekt, kungen av rollspel, blir bara bättre och bättre.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Tror detta kan bli galet bra. CD Projekt, kungen av rollspel, blir bara bättre och bättre.

Håller med om att Witcher 2 vad ett av de roligaste spelen jag kört men dom har väll bara gjort två spel hittills och första Witcher var ganska dåligt imo

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Brain:

Tror detta kan bli galet bra. CD Projekt, kungen av rollspel, blir bara bättre och bättre.

Håller med om att Witcher 2 vad ett av de roligaste spelen jag kört men dom har väll bara gjort två spel hittills och första Witcher var ganska dåligt imo

Personligen så älskade jag ettan men allmänt fick det kanske ett rätt kallt mottagande.

Ska bli riktigt spännande att se vad de kan göra med en helt annan värld som jag dessutom har för mig ska vara helt öppen?

Medlem

Jag har väntat hela mitt liv efter Shadowrun för ett cyberpunk rpg som är sjysst...

Edit: gate blev run...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

CDPR <3 <3 <3

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Brain:

Tror detta kan bli galet bra. CD Projekt, kungen av rollspel, blir bara bättre och bättre.

Håller med om att Witcher 2 vad ett av de roligaste spelen jag kört men dom har väll bara gjort två spel hittills och första Witcher var ganska dåligt imo

Tyckte också ettan var sådär, fram tills dom började patcha det ordentligt. Har för mig att spartiderna var monstruösa från början, men är numera riktigt snabba ^^

Medlem

Fråga! Jag spelade The Witcher 1 i ca 5-6 timmar men fastnade aldrig för det. En kombination av trist combat och en oengagerande huvudrollsinnehavare satte stopp för mitt äventyr. Är det fortfarande värt att testa tvåan eller är det för mycket jag inte gillar? Rollspel är favoritgenren och vill gärna ha mer att spela. Hoppas starkt på att cyberpunk blir skoj eftersom sci-fi > fantasy!

Medlem
Skrivet av purjo:

Är det fortfarande värt att testa tvåan eller är det för mycket jag inte gillar?

Själv tyckte jag inte om 1an som du. Men älskade 2an. Så det kan ju alltid vara värt o ge det en chans

Medlem
Skrivet av purjo:

Fråga! Jag spelade The Witcher 1 i ca 5-6 timmar men fastnade aldrig för det. En kombination av trist combat och en oengagerande huvudrollsinnehavare satte stopp för mitt äventyr. Är det fortfarande värt att testa tvåan eller är det för mycket jag inte gillar? Rollspel är favoritgenren och vill gärna ha mer att spela. Hoppas starkt på att cyberpunk blir skoj eftersom sci-fi &gt; fantasy!

2an är spelmässigt ganska annorlunda än 1an. Mer streamlinat interface och mycket bättre stridssystem (som var ganska, ja, tråkigt i 1an) är på tallriken. Storyn tyckte jag personligen var mycket bra, och precis som i 1an finns det inga "bra" eller "dåliga" val. Inget gott eller ont, bara grått och man får verkligen stå sitt kast och äta konsekvenserna.

Medlem

hoppas det finns multiplayer integrerat i denna något jag saknade i witcher 2 men tycker oxå man ska kunna köra endast sp för dom som vill ha den känslan givetvis så sp spelarna inte känner sig svikna

Medlem

Som man har väntant Blir det lika bra som witcher 1 & 2 så är det ett klart köp. CD-project är fan dom enda som kan göra bra rpg i dags läget utan att det blir button smasher "action-rpg"

Medlem

...och nu börjar hypen. Kan bli en lång väntan.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Herk:
Skrivet av Brain:

Tror detta kan bli galet bra. CD Projekt, kungen av rollspel, blir bara bättre och bättre.

Håller med om att Witcher 2 vad ett av de roligaste spelen jag kört men dom har väll bara gjort två spel hittills och första Witcher var ganska dåligt imo

Tycker båda är fantastiska spel. Tvåan har bättre gameplay och teknik överlag (så som laddningstider och kamerastyrning, t.ex.) medan ettan har bättre story.

Inaktiv

Älskade The Witcher 2 och älskar CD Projekt ännu mer men det känns smått bisarrt att vi ska sitta och bli hypade över att en reklamsnutt kommer i nästa vecka.

Medlem

Jag längtar till ''CyberPunk 2007'' kommer ut


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Spännande!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av purjo:

Fråga! Jag spelade The Witcher 1 i ca 5-6 timmar men fastnade aldrig för det. En kombination av trist combat och en oengagerande huvudrollsinnehavare satte stopp för mitt äventyr. Är det fortfarande värt att testa tvåan eller är det för mycket jag inte gillar? Rollspel är favoritgenren och vill gärna ha mer att spela. Hoppas starkt på att cyberpunk blir skoj eftersom sci-fi &gt; fantasy!

Försök att testa det innan köp, men själv tycker jag att det är mycket bättre än ettan, som jag liksom du tröttnade på väldigt snabbt. Därtill så tröttnade jag även på tvåan, men inte för att spelet var dåligt utan för att jag fick nog av fantasy, orkade inte med mer spöken, "orcs" stora spindlar etc.

Däremot är gameplayet gott och grafiken likaså. Gillar även storyn och alla cutscenes vilket gör spelet lite brutalt och annorlunda. O för en gångs skull känns inte ens sexscenerna påklistrade (som i Mass effect där två strumpor glids mot varandra).

Medlem

Grymt, ser fram emot trailern
En av de få utvecklare som vet vad RPG står för, rollspel och story, inte bara kosmetiska beslut och alien-sex (om än det sistnämnda känns som mycket möjligt)

Medlem

Can't motherflippin' wait.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gött mos! Cd Project gör vuxna spel för vuxna gamers, att det sedan blir ett rollspel i spelvärlden sorgligt underutnyttjade cyperpunkstilen, gör det hela ännu mer spännande!

Medlem

Det är ju en sak att hypa ett spel. Någpnstans kan jag förstå längtan och spekulationer efter något kan skapa en viss hysteri hos kidsen...

...men vafan...en TRAILER?!?

Skärp er!

Medlem
Skrivet av Sandman666:

Det är ju en sak att hypa ett spel. Någpnstans kan jag förstå längtan och spekulationer efter något kan skapa en viss hysteri hos kidsen...

...men vafan...en TRAILER?!?

Skärp er!

ALDRIIIIIIIIIIIIG

(Skärp dig, är väl bara gött ju mer pepp folk är, plus att det är det första man får se av spelet "någonsin", det är väl inte så jävla lite att hypea på. Får man inte geeka ur när man är "vuxen", ja då vill jag inte bli "vuxen"!)


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Bara det inte blir en The Witcher i framtidsmiljö. Då är det dödsdömt. Nytt utförande behövs.

Inaktiv
Skrivet av Surahero:

Bara det inte blir en The Witcher i framtidsmiljö. Då är det dödsdömt. Nytt utförande behövs.

Hehe skulle funka för mig ändå men visst mer öppet vore ju trevligt. När lirade man senast ett cyberpunklir?

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Sandman666:

Det är ju en sak att hypa ett spel. Någpnstans kan jag förstå längtan och spekulationer efter något kan skapa en viss hysteri hos kidsen...

...men vafan...en TRAILER?!?

Skärp er!

ALDRIIIIIIIIIIIIG

(Skärp dig, är väl bara gött ju mer pepp folk är, plus att det är det första man får se av spelet "någonsin", det är väl inte så jävla lite att hypea på. Får man inte geeka ur när man är "vuxen", ja då vill jag inte bli "vuxen"!)

Jag har inga probs med att att folk "geekar ur", som du uttrycker det, men det handlar om en trailer. Om det hade varit ett spelsläpp hade jag kunnat förstå att det skapar en viss hype.

Vad kommer hända nu? Folk kommer kolla på trailern. De som redan bestämt att detta kommer bli världens bästa spel kommer snacka om trailerns förträfflighet, de som är tveksamma kommer analysera ihjäl sig i letandet på brister och de som inte gillar polackernas spel kommer försöka sänka. Alla intresserade kommer spekulera om "huruvida det...", "huruvida om...", "varför?..." och "borde inte...". Kan vi inte bara låta ett spel äntra scenen och överrumpla oss nån gång?

Egentligen är jag inte det minsta orolig - jag befinner mig trots bland en initierad skara i forumet - men att hypa (ja, ordet "hypa" är för mig något konstlat, artificellt och dåligt) en trailer är att ta hysterin ett steg för långt. Det speglar egentligen dagens spelkonsumtion - hitta det nya, konsumera det, skit ut det och gå vidare - och det är främmande för mig.

Jag står för det jag tycker, att hypa en trailer är löjligt. Mitt användande av ordet "kidsen" var dock nedvärderande och skall inte ses i relation till att något är mer eller mindre "vuxet".

Låt nu dem göra spelet, kanske en demo eller nått. Sen snackar vi.

Medlem

aaalltså... är så jävla hypad på Cyberpunk! Witcher 2 är helt sjukt underbart. Sitter bara och skrattar för mig själv när jag sitter och ser på när polaren spelar typ.. Skyrim eller Kingdoms of Amalur. Allt känns stelt, tråkigt och så hemskt dåligt i jämförelse. Det här kan inte bli annat än bra!

Medlem

witcher 1 var ett skitbra spel men det fick ett kallt mottagande i spelpress pga nå feministblaj där recensenterna ville vara PK


signatur

spriten räddade mig från sporten

12
Skriv svar