FZ Play – Hetast i januari

Robot
FZ Play – Hetast i januari

Spelåret 2013 inleds med vackra sagor, fula demoner och kaxiga oneliners.

#ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch, #dmc-devil-may-cry-2


Medlem
FZ Play – Hetast i januari

Är detta hetast i januari får jag hoppas på ett februari mer i min smak!

Medlem

Missade ju helt att Path of Exile släpps 23:e

Medlem
Skrivet av Radook:

Missade ju helt att Path of Exile släpps 23:e

Släpps å släpps, det går in i open Beta. Men det är riktigt grymt och jag rekommenderar det till alla som inte har testat de att testa de då.
Ska bli kul att testa Act 3


signatur
Medlem

Nej tack... Februari dock, den kmr bli fin :). Dead Space 3 och Aliens: Colonial Marines

Medlem

Rollspelet kommer HELT klart köpas och fan vad fånig voice actor på Dante

Medlem

Det enda jag kan komma på som jag ser fram emot i år är simcity och bioshock infinite. Finns säkert någon titel jag glömt dock, xbla summer of arcade ser jag fram emot trots att det sög i år. Kommer ju alltid något bra indiespel varje år, typ mark of the ninja som fick lite väl lite uppmärksamhet imo.

Medlem

Usch fy fan vad tråkigt... Bara övernaturligt skräp alltihop ju...

Medlem

Ni no Kuni såg riktigt mysigt ut DMC såg däremot väldigt töntigt ut. Jävla fjolla som hör mer hemma i Twilight.

Medlem

Det är ju typiskt att det enda man vill ha kommer ut efter att man fyller år. Varför ska man va född på ett oturs nummer.

Ni no Kuni. Hoppas spelet låter en välja om man vill ha engelskt tal eller Japanskt. Jag föredrar Japanskt tal i ett Japanskt spel.

Medlem

Riktigt segt med de här helt meningslösa nyheterna alltså, känns som att det enda man har chans att ge är kritik till FZ, aldrig lyckas ni göra något rätt. Ett enda spel är till PC, resten skiter man fullständigt i, liksom varför ska man bry sig om andra som har ett Wii U t.ex. (Vem fan har ett Wii U? Skaffa dig ett j*vla PC och var glad snålis).

Mata trollet nu!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sanazin:

Riktigt segt med de här helt meningslösa nyheterna alltså, känns som att det enda man har chans att ge är kritik till FZ, aldrig lyckas ni göra något rätt. Ett enda spel är till PC, resten skiter man fullständigt i, liksom varför ska man bry sig om andra som har ett Wii U t.ex. (Vem fan har ett Wii U? Skaffa dig ett j*vla PC och var glad snålis).

Mata trollet nu!

Vi började skriva om andra plattformar än pc för 6-7 år sedan, det är kanske dags att vänja sig vid den tanken. Eller dricka varm choklad och samarin, lugna magen lite.


signatur
Medlem

Vill rikta ett stort tack till FZ. Tack vare er vet jag nu att jag inte behöver öppna plånboken förrän tidigast februari.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi började skriva om andra plattformar än pc för 6-7 år sedan, det är kanske dags att vänja sig vid den tanken. Eller dricka varm choklad och samarin, lugna magen lite.

Äh i princip allt jag skrev var ju bara på skämt Förmodade att det skulle slinka igenom men icke.

Men ärligt talat, vem har ett Wii U?! Helt knas & koko.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi började skriva om andra plattformar än pc för 6-7 år sedan, det är kanske dags att vänja sig vid den tanken. Eller dricka varm choklad och samarin, lugna magen lite.

Äh i princip allt jag skrev var ju bara på skämt Förmodade att det skulle slinka igenom men icke.

Men ärligt talat, vem har ett Wii U?! Helt knas & koko.

Ironi utan smiley, vågat!


signatur
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi började skriva om andra plattformar än pc för 6-7 år sedan, det är kanske dags att vänja sig vid den tanken. Eller dricka varm choklad och samarin, lugna magen lite.

Äh i princip allt jag skrev var ju bara på skämt Förmodade att det skulle slinka igenom men icke.

Men ärligt talat, vem har ett Wii U?! Helt knas & koko.

Men ärligt talat, vem har en pc? Helt knas & koko!!!111 (jag surfar FZ på en kokosnöt)

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sanazin:

Riktigt segt med de här helt meningslösa nyheterna alltså, känns som att det enda man har chans att ge är kritik till FZ, aldrig lyckas ni göra något rätt. Ett enda spel är till PC, resten skiter man fullständigt i, liksom varför ska man bry sig om andra som har ett Wii U t.ex. (Vem fan har ett Wii U? Skaffa dig ett j*vla PC och var glad snålis).

Mata trollet nu!

Vi började skriva om andra plattformar än pc för 6-7 år sedan, det är kanske dags att vänja sig vid den tanken. Eller dricka varm choklad och samarin, lugna magen lite.

Varm choklad och samarin.. Funkar det?! Låter ju grymt.


signatur

K9
:.:

Medlem

Hetaste släppen för min del så här långt är Starbound och Aliens: Colonial Marines.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Ni no kuni!!! Årets spel!! Nästa månad blir det Dead space 3 Båda är bokade redan

Medlem

Den 22feb kan ju Persona 4 golden till vitan komma hit villket är bra. Eftersom det är ett så bra spel!!!

1
Skriv svar