Innan Hotline Miami

Skägg.
10 Chambers
Innan Hotline Miami

Keyboard Drumset Fucking Warewolf. Bara titeln är värd ett blogginlägg. Se svenska Youtube-megaüberkändisen Pewdiepie lira.

#blogg


signatur
Medlem
Innan Hotline Miami

OK när jag börjar spela detta vet man att det är dags att sälja datorn. Var som ice climber i läskiga 80 tals färger.
Men vi gillar alla olika saker antar jag....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

VARFÖR vill man se pewdipie göra nått annat än försvinna från internet?

(ja, jag avskyr talanglösa fåntrattar som spelar spel med reaction cam och överdriver så jävla enormt bara för att hora ut sig till sina subscribers)

Skulle jag bestämma över youtube så skulle det vara omöjligt att monetisera (svengelska ftw) dessa klipp.

Fram för producenter som faktiskt har talang och GÖR något kreativt istället för att bara sitta och spela ett spel och yla som en jävla idiot i micen för att andra idioter tycker det är "kul", jävla fjortisdynga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Det där spelet såg ju lite.. umm.. märkligt ut.

Och att det finns 3.6 miljoner som prenumererar på PewDiePie är i mitt tycke ännu märkligare. Jaja, där ser man.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Kan rekommendera Norrland för alla som är intresserade av Söderström.


signatur

Imperator

1
Skriv svar