360-Minecraft når milstolpe

Robot
360-Minecraft når milstolpe

Över fem miljoner 360-spelare har köpt och laddat ner Minecraft från XBLA.

#minecraft, #mojang-specification


AW8
Medlem
360-Minecraft når milstolpe

Roligt för grabbarna på Mojang!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..

Säljsiffrorna och communityn står för motsatsen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av chopper:

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..

Säljsiffrorna och communityn står för motsatsen.

Något som ser ut som mina första spel från 1985. Nej tack spelet är dåligt och dagens spelare som gillar detta trams har ingen vidare smak!. Fine om någon gillar det men det blir inte bra bara för att många har köpt det. Pixel crap...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av chopper:

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..

Säljsiffrorna och communityn står för motsatsen.

Något som ser ut som mina första spel från 1985. Nej tack spelet är dåligt och dagens spelare som gillar detta trams har ingen vidare smak!. Fine om någon gillar det men det blir inte bra bara för att många har köpt det. Pixel crap...

Ladda ner en texture pack, så är den delen fixat. Tror knappast det är ett spel för alla, har hört alla möjliga anklagelser om vilken typ av person man måste vara för att gilla det, som om folk behöver någon slags självbekräftelse bara för ett spel koncept inte passar deras egen smak.

Du behöver inte gilla det eller vara intresserad av det, men det gör det inte till något dåligt för dom av oss som gör det.

PaZ
Medlem

Det är ganska intressant att se att öppenheten runt hur många exemplar minecraft säljer har blivit en ganska smart PR-grej. De större utgivarna är ju oftast ganska selektiva med vilka siffror de släpper ut. Men vi får se hur det blir med nästa mojang-release, och hur ofta dess försäljningssiffror kommer att jämföras med Minecrafts..

Medlem
Skrivet av PaZ:

Det är ganska intressant att se att öppenheten runt hur många exemplar minecraft säljer har blivit en ganska smart PR-grej. De större utgivarna är ju oftast ganska selektiva med vilka siffror de släpper ut. Men vi får se hur det blir med nästa mojang-release, och hur ofta dess försäljningssiffror kommer att jämföras med Minecrafts..

De kommer ha skyhöga krav på sig, samt att spelet kommer nog sälja bara för att det står Mojang på det, vilket är synd.

_________

Håller dock med en av de första kommentarerna, Minecraft är inte så bra enligt mig, finns så mycket som de har struntat i att göra medan folk istället har moddat in det.

Medlem

Det blir bättre och bättre för varje uppdatering. Frågan är bara hur det blir när det blir för styrt?

Medlem

Grattis Mojang


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av chopper:

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..

Säljsiffrorna och communityn står för motsatsen.

Något som ser ut som mina första spel från 1985. Nej tack spelet är dåligt och dagens spelare som gillar detta trams har ingen vidare smak!. Fine om någon gillar det men det blir inte bra bara för att många har köpt det. Pixel crap...

jag gillar din tolkning på folk att dom inte har något vidare smak ifall dom gillar minecraft. Men tyvärr så funkar inte den åsikten. Bara för du ogillar det kan du inte gå och bli en arg pojke på alla andra som tycker det är bra. Jag personligen älskar minecraft, tycker det är roligt att bygga grejer i det och sätta ut fällor m.m, varför har jag och andra dålig smak bara för just du ogillar spelet? Lust att använda din hjärna lite längre än bara kasta ut spydiga saker som inte håller i längden?

Du behöver inte tycka om det alls, men inte sitter jag nu och kastar glåpord på dig och säger du inte vet vad som är bra vad som är dåligt, alla har olika smaker så finns egentligen ingen som har en dålig smak. Så lägg ner det där skitsnacket och börjar diskutera på en högre nivå och inte dagisnivå tramset du håller på med.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av chopper:

Trevligt för mojang. Men det är ett fruktansvärt dåligt spel.
Och det står jag för..

Säljsiffrorna och communityn står för motsatsen.

Något som ser ut som mina första spel från 1985. Nej tack spelet är dåligt och dagens spelare som gillar detta trams har ingen vidare smak!. Fine om någon gillar det men det blir inte bra bara för att många har köpt det. Pixel crap...

jag gillar din tolkning på folk att dom inte har något vidare smak ifall dom gillar minecraft. Men tyvärr så funkar inte den åsikten. Bara för du ogillar det kan du inte gå och bli en arg pojke på alla andra som tycker det är bra. Jag personligen älskar minecraft, tycker det är roligt att bygga grejer i det och sätta ut fällor m.m, varför har jag och andra dålig smak bara för just du ogillar spelet? Lust att använda din hjärna lite längre än bara kasta ut spydiga saker som inte håller i längden?

Du behöver inte tycka om det alls, men inte sitter jag nu och kastar glåpord på dig och säger du inte vet vad som är bra vad som är dåligt, alla har olika smaker så finns egentligen ingen som har en dålig smak. Så lägg ner det där skitsnacket och börjar diskutera på en högre nivå och inte dagisnivå tramset du håller på med.

Den dåliga smaken ligger i att ta till sig något som ser ut som pixel spelet gör. Visst spel tanken är bra men utseendet suger ap - röv enligt mig. Smak sak antar jag..
Men jag är knappast en arg pojke men när dagens kidds skriver att detta är nytt och bra .. suck kolla de gamla spelen så ser ni att detta är ett gammalt koncept. Började spela 1986 så inget nytt under solen här inte. Kul för de som gillar det men gasta inte om att det är nytt.
Skönt att vi alla inte är lika vad gäller smaken detta spel kan aldrig bli bra i min spel värld. OK!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar