Pc-spelstävlingen avgjord

Robot
Pc-spelstävlingen avgjord

Vi har vaknat ur juldvalan och korat vinnaren i julkalenderns lucka 20.

#twisted-metal, #xcom-enemy-unknown, #borderlands-2, #razer


Medlem
Pc-spelstävlingen avgjord

Visste väl att det var twisted metal...

Medlem

Grattis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Aww... Ingen vinst. Får försöka ragga tangentbord någon annanstans. =P

Grattis Mattias, måste medge att ditt rim var bra!

Bifogar mitt eget rim för er som vill läsa:

"Om du av julstämning för mycket fått,
och behöver kompensera med något rått,
kan du med detta dig en stund bli gruvad,
så rått att själva metallen blir skruvad."

Medlem

Bock och tack!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Medlem
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Medlem

Var själv inte med i tävlingen, men det där rimmet var ganska unket xD Grattis då

Medlem
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Tänkte inte så långt tyvärr, tycker dock inte heller iron maiden spelar så värst mycket metal. Känns mer som bara en slags gammaldags hårdrock i mina öron. Metal i mina örön är hur death metal och black metal låter som jag lyssnar på. Men alla tycker ju olika, men går man tillbaka till spelet och tävlingen så hade jag tänkt så långt som att det var riktat till twisted metall så hade jag nog insett och försökt klura ut ett litet julrim. Grattis i alla fall till han som klurade ut och vann allt. Hade dock inte sagt nej till bordelands 2 och x-com. Razer sakerna hade jag kunnat ge bort eller sälja då jag inte är mycket för det märket

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Tänkte inte så långt tyvärr, tycker dock inte heller iron maiden spelar så värst mycket metal. Känns mer som bara en slags gammaldags hårdrock i mina öron. Metal i mina örön är hur death metal och black metal låter som jag lyssnar på. Men alla tycker ju olika, men går man tillbaka till spelet och tävlingen så hade jag tänkt så långt som att det var riktat till twisted metall så hade jag nog insett och försökt klura ut ett litet julrim. Grattis i alla fall till han som klurade ut och vann allt. Hade dock inte sagt nej till bordelands 2 och x-com. Razer sakerna hade jag kunnat ge bort eller sälja då jag inte är mycket för det märket

Ja Iron Maiden är väl Heavy Metal om jag inte klassar fel. Lyssnar på dem en aning nån gång ibland.

XCOM har jag haft sedan release, spelat igenom två gånger. Väldig värt. Tävlade mest för tangentbord, då mitt asgamla logitech är ca 10 år nu. (har inte råd att spendera pengar på datorutrustning för närvarande =P)

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Tänkte inte så långt tyvärr, tycker dock inte heller iron maiden spelar så värst mycket metal. Känns mer som bara en slags gammaldags hårdrock i mina öron. Metal i mina örön är hur death metal och black metal låter som jag lyssnar på. Men alla tycker ju olika

Kanske en "gammaldags" heavy metal i så fall? De flesta är nog iaf ense om att det är dit de räknas... (New Wave of British Heavy Metal och allt...)

Medlem
Skrivet av hawk:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Tänkte inte så långt tyvärr, tycker dock inte heller iron maiden spelar så värst mycket metal. Känns mer som bara en slags gammaldags hårdrock i mina öron. Metal i mina örön är hur death metal och black metal låter som jag lyssnar på. Men alla tycker ju olika

Kanske en "gammaldags" heavy metal i så fall? De flesta är nog iaf ense om att det är dit de räknas... (New Wave of British Heavy Metal och allt...)

Jo de kom ju igång på senare delen av 70-talet, så det är väl inte på konstigt om de klassas som gammaldags heavy metal. Inte heller konstigt om både de själva och genren i sig evolverar en del över tiden, annars skulle det kanske bli uttjatat.
All in all, fortfarande heavy metal oavsett om det är gammaldags eller nytt.

Medlem
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av hawk:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av Zlither:

Hur lyckas folk gissa ut sånt med endast en affisch med iron maiden ? O.o Sure dock har jag inte ens rört twisted metal så hade väl ändå inte lyckats gissa ut

Iron Maiden spelar metalmusik, pappret snurrades/skruvades = Twisted Metal.

Har aldrig kört spelet heller, men har hört och sett namnet flera gånger.

Tänkte inte så långt tyvärr, tycker dock inte heller iron maiden spelar så värst mycket metal. Känns mer som bara en slags gammaldags hårdrock i mina öron. Metal i mina örön är hur death metal och black metal låter som jag lyssnar på. Men alla tycker ju olika

Kanske en "gammaldags" heavy metal i så fall? De flesta är nog iaf ense om att det är dit de räknas... (New Wave of British Heavy Metal och allt...)

Jo de kom ju igång på senare delen av 70-talet, så det är väl inte på konstigt om de klassas som gammaldags heavy metal. Inte heller konstigt om både de själva och genren i sig evolverar en del över tiden, annars skulle det kanske bli uttjatat.
All in all, fortfarande heavy metal oavsett om det är gammaldags eller nytt.

Ja alla har ju sina åsikter Inom musik kommer olika teorier m.m om en grupp alltid finnas ^^

Medlem

Vad tusan, ett konsolspel i en PC-spelstävling ;P
Jag trodde det var diablo 2, Iron maiden curse och den röda saken på pappret liknade ju Diablo lite
Ja ja, grattis Mattias.

1
Skriv svar