>>BEVIS<< att jorden går under imorn!

Medlem
>>BEVIS<< att jorden går under imorn!

Edit: Aja det roliga är över, back to work!

Medlem

Vi är dömda ! dömda säger jag !!!


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Vi är dömda ! dömda säger jag !!!

Indeed, FlamyG, men när du sen säger detta högt ut (när du är sekunder ifrån att bli slukad av en gigantisk våg) skulle jag nog rekommendera den engelska versionen. Att vara "dömd" låter inte lika allvarligt på nått sätt.

Medlem

Hahaha! Dagens skratt!

@Niber, det var nog lite därför han sa det.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

haha 6 kg bananer? du kommer klara dig en vecka, sen börjar de vara så oätliga att du hellre dör än äter en till


signatur

thank you, come again

Medlem

Hahaha var det det han köpte! Detta är en instant classic i min mening..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem

signatur
Medlem

Haha såg en diskussion om det, om jorden går under den 21a, i vilken tidszon sker det då? De flesta var överrens om att det borde vara i USA då allt dåligt händer där först. (Ironi)

Australiensarna jublade då eftersom att de då får en sovmorgon på lördagen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Jorden går under och du går och hamstrar bananer? Jag är inte riktigt med på hur du tänkte där...

Medlem

Bananer är nyttiga och goda Sebastian! Man ska äta en om dagen, minst. Han ville väl kompensera för sin resa genom limbo genom att äta i förväg.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag tycker fan också Portal är ett skit spel.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Mina spanska förfäder whoopade mayaindianernas ass ordentligt. De förutsåg inte oss. Jag har inte så mycket respekt för deras kalender. Sov lungt i natt.

(Ja jag skojar så klart när jag förhärligar erövrandet av Sydamerika. )

Medlem
Skrivet av Niber:
Skrivet av flamgorilla:

Vi är dömda ! dömda säger jag !!!

Indeed, FlamyG, men när du sen säger detta högt ut (när du är sekunder ifrån att bli slukad av en gigantisk våg) skulle jag nog rekommendera den engelska versionen. Att vara "dömd" låter inte lika allvarligt på nått sätt.

en galning ska inte låta allvarlig utan patetisk och ynklig, därav "dömda" vilket jag säger medan jag med min puckel rygg och kollar upp i himlen och höttar med min käpp.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Synd bara att den 21 dec är snart över i delar av världen


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Synd bara att den 21 dec är snart över i delar av världen

Till och med Jordens Undergång följer tidszonerna, annars går det ju inte, det måste ju släppas över hela världen samtidigt, annars är det orättvist

KoP
Medlem

Apropå 666 så kan jag nämna att jag var på Sibylla i början av december och köpte mig en Kebab tallrik meal och på kvittot längst ner fick jag den betryggande texten: "Ert Nr: 666". (bifogar bild om det nu är av intresse).

Jahapp, skulle inte sålt min stjäl till djävulen bara för att vinna då vi spelade tärning. :´(

Inaktiv

ABSOLUT VISST ÄR DET SÅ.

Medlem

Var det bara OP som gick under?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av KoP:

Apropå 666 så kan jag nämna att jag var på Sibylla i början av december och köpte mig en Kebab tallrik meal och på kvittot längst ner fick jag den betryggande texten: "Ert Nr: 666". (bifogar bild om det nu är av intresse).

Jahapp, skulle inte sålt min stjäl till djävulen bara för att vinna då vi spelade tärning. :´(

Nu verkar numret inte vara 666, utan 616.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

KoP
Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av KoP:

Apropå 666 så kan jag nämna att jag var på Sibylla i början av december och köpte mig en Kebab tallrik meal och på kvittot längst ner fick jag den betryggande texten: "Ert Nr: 666". (bifogar bild om det nu är av intresse).

Jahapp, skulle inte sålt min stjäl till djävulen bara för att vinna då vi spelade tärning. :´(

Nu verkar numret inte vara 666, utan 616.

Ja jo jag vet.. Pga en miss i en översättning eller hur det nu var. Fast dom flesta är ju mest bekant med just 666. Så säger man 616 som är det korrekta är det ingen som förstår någonting.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av KoP:

Apropå 666 så kan jag nämna att jag var på Sibylla i början av december och köpte mig en Kebab tallrik meal och på kvittot längst ner fick jag den betryggande texten: "Ert Nr: 666". (bifogar bild om det nu är av intresse).

Jahapp, skulle inte sålt min stjäl till djävulen bara för att vinna då vi spelade tärning. :´(

Nu verkar numret inte vara 666, utan 616.

Ja jo jag vet.. Pga en miss i en översättning eller hur det nu var. Fast dom flesta är ju mest bekant med just 666. Så säger man 616 som är det korrekta är det ingen som förstår någonting.

Sant, får hålla med dig. Blev redigröv här efter ett par öl


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar