Steam-rean – helgen då favoritdealsen återkommer

Robot
Steam-rean – helgen då favoritdealsen återkommer

Är Steam-rean över som det var sagt? Nej, hujedanmej, då de mest populära dealsen återkommer under helgen med början för några timmar sen.

#valve


Medlem
Steam-rean – helgen då favoritdealsen återkommer

Även fast man inte ska klaga på en rea så tycker jag den var lite så så faktiskt, många spel som återkom 3-4 gånger vilket kändes lite dumt. Speciellt när de ena gången har 50% på spelet och DLC, nästa gång bara på spelet osv.

Blev bara två spel den här rean, Darksiders 2 (var en bra deal) och Portal 2 då jag inte skaffat det tills nu :).

Synd att jag inte hann se/skaffa Sleeping Dogs medan det var 91% i en timme~ innan de upptäckte misstaget och satte det på 66% igen, fick man alla dlc + spelet för 12,83 euro.

Medlem

Listan i biblioteket blev ju längre den här julen, jävla steam! ^^

Inaktiv

Skulle inte ens köpa Dishonored för -99%! 8)

Medlem

Väldigt många spel har det blivit, på gott och ont. Idag hittade jag Sleeping Dogs för 4,49.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Skulle inte ens köpa Dishonored för -99%! 8)

Medlem

Viagame.se finns ju numera också men där handlar det om nån länk i nåt mail till ditt spel. Har inte testat det själv så jag går på vad jag hört här men det låter ju synnerligen oproffsigt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Är det bara jag som tycker att 2012-13 vintereorna har varit katastrofalt dåligt. Vare verkligen REA eller ba priser skrivna i rött?


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Kane:

Viagame.se finns ju numera också men där handlar det om nån länk i nåt mail till ditt spel. Har inte testat det själv så jag går på vad jag hört här men det låter ju synnerligen oproffsigt.

Inte alla spel dock, utan det verkar som att Steam spel kommer bli via Steam. Står t.ex. "Storlek: Spelet aktiveras i Steam" på Borderlands 2 :), men tror jag undviker Viagame när det är Viasat som har det.

Men står det inget sådant verkar det vara via mail enligt: http://www.viagame.se/information/about/

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Även fast man inte ska klaga på en rea så tycker jag den var lite så så faktiskt, många spel som återkom 3-4 gånger vilket kändes lite dumt. Speciellt när de ena gången har 50% på spelet och DLC, nästa gång bara på spelet osv.

Blev bara två spel den här rean, Darksiders 2 (var en bra deal) och Portal 2 då jag inte skaffat det tills nu :).

Synd att jag inte hann se/skaffa Sleeping Dogs medan det var 91% i en timme~ innan de upptäckte misstaget och satte det på 66% igen, fick man alla dlc + spelet för 12,83 euro.

För mig kändes det som att det var 2 eller 3 'sets' av spel de bara bytte emellan, jag tycker att det var extremt få spel som de hade rea på.

Vet inte hur det var för indiegames dock

Medlem

91% rea på sleeping dogs är sjukt! RIktigt bra spel. Rean på THQs bundle är också galen. Har köpt spel för 350 kr denna rea, totalt blev det nog 7 bra spel + ett par DLCs.

EDIT: Ah, synd att sleeping dogs-rean var ett fel men min kompis hann iaf köpa det för 40 kr... sjukt värt.

Medlem

Lite sugen på både Dishonoured och NS2, men har redan utökat förrådet rejält denna rea.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Medlem
Skrivet av TontteJooi:

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Jadå, det kan du.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av TontteJooi:

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Ett tredje alternativ är via smartphone-appen.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TontteJooi:

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Ett tredje alternativ är via smartphone-appen.

som ej finns för mästerverket Lumia 900

Medlem

SLOG TILL PÅ Chivalry: Medieval Warfare!!!!!!!!!!!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TontteJooi:

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Ett tredje alternativ är via smartphone-appen.

som ej finns för mästerverket Lumia 900

Ahh, synd på en annars så fin telefon. Haft funderingar på att hoppa över från android till windows phone men appbrist skrämmer mig.

Medlem

Varför jag kände det var en keff rea var antagligen att det nästan bara var skitspel som kommit iår.
Jag köpte bara bastion.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Skulle inte ens köpa Dishonored för -99%! 8)

så du skulle inte ge 50 öre...

Inaktiv

Natural Selection 2 är lätt värt köpet!

Medlem

Det blev ett spel i år o de va GTA IV fick de för 7,49£

Medlem

Enda jag köpte var Natural Selection 2

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av TontteJooi:

visst kan man köpa dessa i klientne också? Annars ät jag mitt i sk##en. Av nån anlednkng kan jag inte logga in på hemsidan o.O

Ett tredje alternativ är via smartphone-appen.

som ej finns för mästerverket Lumia 900

Ahh, synd på en annars så fin telefon. Haft funderingar på att hoppa över från android till windows phone men appbrist skrämmer mig.

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Medlem

"kruxet" nu är ju att man redan har alla spel man ville ha :S
så det hjälper inte när man ser "sitt" spel snorbilligt
(höst å julrean)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Otroligt tråkig rea i år :/ Bara en massa skittitlar, men visst... det är ju inte steams fel att det har varit ett uselt spelår.

Det enda jag fortfarande är sugen på att köpa är Skyrim, men bethesda är fortfarande så urbota dumma i huvudet att orginalpriset fortfarande ligger på 50€ haha, dra ut huvet ur röven och sänk priset med 50% och sedan 50% rea på det så kanske folk hade köpt titeln.

Skribent

Att folk tycker rean suger tror jag är för att det börjar gå inflation på reor på Steam. Det var ju super-rea för en månad sen när det var thanksgiving-rea och många köpte nog sina spel redan då. Lägg dessutom till deras dagliga erbjudande plus fre-sön erbjudandet plus "midweek madness" erbjudandet så har folk redan köpt det de vill ha.

För mycket reor kan faktiskt ge motsatt effekt, som nu t.ex. när folk tycker rean är värdelös och Steam suger trots att de har reat i princip hela spelbiblioteket flera veckor i sträck.

Skribent
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

Medlem

Men gamers gate, Green Man gaming och gog hade bättre reor än steam.

Medlem

Witcher 2 Enhanced Edition för 65:-, ja tack

12
Skriv svar