Stromtillforsel till Wii U

Inaktiv
Stromtillforsel till Wii U

Kan man anvanda Wiis stromkabel till Wii U?

Jag funderar pa att kopa ett japanskt Wii U och sedan pluppa
in mitt svenska Wiis stromkabel.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Nu var det ett tag sen jag kollade, men jag har för mig att Wii adaptern är för liten för WiiU porten.
Jag kan kolla sen när jag kommer hem om det stämmer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Oki, jag vantar nyfiket pa ditt svar.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Okej, nu har jag sett det med egna ögon.

Nej,
Wii strömadaptern passar inte med WiiU.
Kontakten passar inte, kontakterna är spegelvända och i olika storlekar, så den går inte att få i hur mycket man en skulle vilja försöka.

Om detta gäller för en japansk modell vet jag inte, men tror, tror, inte att det är någon skillnad, om det ens finns någon skillnad.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Det var synd. Men nu vet vi iaf.
Jag far tacka for att du besvara dig med att ta reda pa infon.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

No prob!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar