GTR 3 presenteras inom kort?

Robot
GTR 3 presenteras inom kort?

Simbin-medarbetare antyder att nästa racingspel kan komma att presenteras innan jul.

#nyhetstips, #simbin, #gtr-fia-gt-racing-game, #race-07


Medlem
GTR 3 presenteras inom kort?

hoppas det släpps snart:)

Läste först GTA 3...

Medlem
Medlem

Hoppas verkligen det blir något av det här nu. Inte som med uttjatade race07.


signatur

Jäh!

Medlem

Hoppas åxå på att det blir något mer ordentligt denna gången.
Jag ser gärna ett riktigt realistiskt läge med autentiska skador och påverkan utan detta.
De som inte gillar det kan stänga av det, men jag hoppas verkligen det kommer ett riktigt racing spel snart

Medlem

I can't wait! gimme gimme gimme!

Medlem

rFactor2 ska ju vara på G också. Vi kan ju alltid hoppas


signatur

Jäh!

Medlem

Till konsoler! Ni läste det här först.
...
-___-'


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

WOW! JAG BRYR MIG INTE!

Medlem

Nice, har väntat på en värdig uppföljare till GTR2 länge nu.

Medlem

#8 Tror vi klarar oss PS3=GT5, 360=Forza 4 Wii=hmmm Mario Kart .

Medlem
Skrivet av KatOne:

WOW! JAG BRYR MIG INTE!

WOW!!!!
VARFÖR LÄSER OCH KOMMENTERAR DU DÅ!!!???


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag har inte spelat simbins spel så mycket, bara testat hos en kompis. Verkar vara riktigt bra.
Men jag hoppas det snart kommer ett riktigt realistiskt sim som baseras online och har inbyggt serie/cup system

Och då menar jag något som inte kostar barbariskt mycket såsom iRacing (som är helt lysande förrutom sitt pris)


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Oh fy faaan vad kul det vore, inget racingspel jag spelat sen GTR2 har hållt samma standard, Forza och GT i all ära men jämfört med GTR är de ju arkadspel, vilket jag inte har något emot, spelar gärna Forza då och då men inget når upp mot GTR när det kommer till realism.

Medlem

Steam säger att jag har över 600 timmar i Race serien...

Behöver man säga att man hoppas på det här så man nästan spricker? Det vore oändligt skönt om de lyckades men man är ju orolig för skräckscenarion som att de tänker göra ett mainstream-spel med helikopter-cam, inget stöd för Moteo och karriärslägen med videosekvenser som är med för att klappa folk på axeln för annars tycker inte dom det är roligt om inte spelet gör sitt bästa för att de ska framstå som ess.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Grattis alla closed circuit-racingsimmare.. själv tappat intresset lite efter man testat öppen bil värld. :S Jag hoppas ändå Simbin anställt en stor duktig grafikstab åt er nu.. de måste inte vara fult (drömmer ).
(Kan inte Simbin och nån till ta över och göra (tdu1)-KONCEPTET rätta med SIM.. snälla?).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Jag hoppas ändå Simbin anställt en stor duktig grafikstab åt er nu.. de måste inte vara fult (drömmer ).
(Kan inte Simbin och nån till ta över och göra (tdu1)-KONCEPTET rätta med SIM.. snälla?).

Det måste inte vara anmärkningsvärt snyggt heller, det viktigaste är att det blir rätt. Simbin är den sista utvecklaren som ännu inte prostituerat sig. Ännu inte. Så låt oss hålla tummarna för att detta blir ett nisch-spel för det går inte göra ett spel som både passar mainstream och hardcore simracers. Det har iallafall aldrig hänt och jag kan inte se det hända heller.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Det måste inte vara anmärkningsvärt snyggt heller, det viktigaste är att det blir rätt. Simbin är den sista utvecklaren som ännu inte prostituerat sig. Ännu inte. Så låt oss hålla tummarna för att detta blir ett nisch-spel för det går inte göra ett spel som både passar mainstream och hardcore simracers. Det har iallafall aldrig hänt och jag kan inte se det hända heller.

Nä, det kanske inte har resurserna utan att snylta på annat viktigt, men önskar att världen och cockpit m.m däruti ändå fick en rak förbättring grafiskt, det är berättigat. Jag menar M.A.O inte då något "bloatat" eller förhatligt ovidkommande bjäfs bara för att nå fler.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

än så länge har inget spel levererat i klass med Gran Turismo, Firza motorsport har vart och nosat men nja!

Medlem

ser fram emot detta, har börjat komma in i racing spel på pc, och skaffade nyligen gtr evolution. hoppas det ger mersmak när man kört ett tag så man blir mer peppad på gtr3

Medlem
Skrivet av afterclap:

ser fram emot detta, har börjat komma in i racing spel på pc, och skaffade nyligen gtr evolution. hoppas det ger mersmak när man kört ett tag så man blir mer peppad på gtr3

Om du vill ha GT racing så är faktiskt GTR2 bättre än Evolution tycker jag. Race serien funkar bäst för Touring Cars. Men om du ändå spelar Evolution så kör Road America banan, den är som gjord för GT racing. Om du köpte Race On eller annat pack som inkluderat Evolution, annars har du kanske inte den...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av afterclap:

ser fram emot detta, har börjat komma in i racing spel på pc, och skaffade nyligen gtr evolution. hoppas det ger mersmak när man kört ett tag så man blir mer peppad på gtr3

Om du vill ha GT racing så är faktiskt GTR2 bättre än Evolution tycker jag. Race serien funkar bäst för Touring Cars. Men om du ändå spelar Evolution så kör Road America banan, den är som gjord för GT racing. Om du köpte Race On eller annat pack som inkluderat Evolution, annars har du kanske inte den...

Hmmm. Jag kanske borde kolla upp gtr2 också. Köpte steam packet m Race 07 och GTR Evo. Inte så inne på f1 racing, mer GT och Touring, Har du några tips på mods etc så man kan börja med lite "softare" bilar och sedan röra sig upp mot GT klassen. Måste jobba tänket, är lite ringrostig på G27:an, hehe

Medlem
Medlem
Skrivet av afterclap:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av afterclap:

ser fram emot detta, har börjat komma in i racing spel på pc, och skaffade nyligen gtr evolution. hoppas det ger mersmak när man kört ett tag så man blir mer peppad på gtr3

Om du vill ha GT racing så är faktiskt GTR2 bättre än Evolution tycker jag. Race serien funkar bäst för Touring Cars. Men om du ändå spelar Evolution så kör Road America banan, den är som gjord för GT racing. Om du köpte Race On eller annat pack som inkluderat Evolution, annars har du kanske inte den...

Hmmm. Jag kanske borde kolla upp gtr2 också. Köpte steam packet m Race 07 och GTR Evo. Inte så inne på f1 racing, mer GT och Touring, Har du några tips på mods etc så man kan börja med lite "softare" bilar och sedan röra sig upp mot GT klassen. Måste jobba tänket, är lite ringrostig på G27:an, hehe

Men då låter det ju som att det är helt rätt för dig. Touring Cars går ju inte fullt så fort så det är en snällare racing att lära sig särkilt om du kör framhjulsdrivet (nåt annat än BMW) . Men ändå sjukt roligt tycker jag.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av afterclap:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av afterclap:

ser fram emot detta, har börjat komma in i racing spel på pc, och skaffade nyligen gtr evolution. hoppas det ger mersmak när man kört ett tag så man blir mer peppad på gtr3

Om du vill ha GT racing så är faktiskt GTR2 bättre än Evolution tycker jag. Race serien funkar bäst för Touring Cars. Men om du ändå spelar Evolution så kör Road America banan, den är som gjord för GT racing. Om du köpte Race On eller annat pack som inkluderat Evolution, annars har du kanske inte den...

Hmmm. Jag kanske borde kolla upp gtr2 också. Köpte steam packet m Race 07 och GTR Evo. Inte så inne på f1 racing, mer GT och Touring, Har du några tips på mods etc så man kan börja med lite "softare" bilar och sedan röra sig upp mot GT klassen. Måste jobba tänket, är lite ringrostig på G27:an, hehe

Men då låter det ju som att det är helt rätt för dig. Touring Cars går ju inte fullt så fort så det är en snällare racing att lära sig särkilt om du kör framhjulsdrivet (nåt annat än BMW) . Men ändå sjukt roligt tycker jag.

Tack för tipset! låter ju bra. Kände att jag kunde punga ut för RACE Injection också då jag inte har köpt något annat tillägg förutom GTR evo o Race 07. borde hålla mig sysselsatt ett tag, hehe.

Medlem

Nu har det gått ett år sen denna tråd startades, det finns inte mycket ny info om GTR3 på nätet sen dess.
Simbin jobbar förhoppningsvis med GTR3 i det tysta..

Det senaste jag har hittat om GTR3 har jag snott och kopierat från SIMBIN's Insider som i huvudsak handlar om arbetet med Raceroom Racing Experience.

Den 21 Nov 2012:
På frågan om nått nytt ang. GTR 3 svarar Simbin's Creative Director Diego Sartori:
- At this time there is nothing I can say.

Medlem

Sålde min G27 för tröttnade på lira simulatorer som alla ser ut som något från 2001 hehe, dock närmar väl sig Project CARS som kan va något. Kommer GTR 3 snart kanske det är dags för ny ratt.

Tråkigt att det inte sagts mkt men hellre det än tomma ord.

Btw, Är det den där nya thrustmaster ratten som är da shit nuförtiden eller?

1
Skriv svar