En fin känsla

Redaktör
Ponny
En fin känsla

"Tredje säsongen av Fredrik", sa Calle. Och jo, så är det ju. För tredje gången på tre år har jag intagit en av de två legendariska redaktörstronerna i post-postapokalyptiska Solna. Här blir jag kvar till sommaren är slut.

Julen är ju också slut med sina lata dagar och överkonsumtion av julkalenderchoklad (och all annan choklad, för den delen). Den där känslan av jullov är fin och den tänker jag bära med mig till dess jag är 85 år. Minst. Precis på sluttampen började jag återigen spela #Skyward Sword. Och just Zelda sjuder av så himla mycket jullovskänsla.

Ta vara på den.

[ia=722774; large]
Fly on the wings of love.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
En fin känsla

Kan man köpa de tidigare "Fredrik" säsongerna boxade än eller är det piratebay som gäller?


signatur

Videomupp

Medlem

Störtskön banner du fått till för bloggen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Redaktör
Ponny
Skrivet av WildThing:

Kan man köpa de tidigare "Fredrik" säsongerna boxade än eller är det piratebay som gäller?

Jag förhandlar med Nordisk film (två våningar upp) om saken. Jag vill ha ut filmerna på diamantbeströdda blu-ray-skivor i en box av äkta guld. De tycker jag är orimlig.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av jonis:

Störtskön banner du fått till för bloggen!

Tack! När jag såg den visste jag att den hörde hemma här.


signatur

En Bamseponny av folket

OMG, Nytändning för bloggen!
Vart har den varit?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

"Fredrik, skulle du kunna vara redaktör ett tag?"

Medlem

Lycka till med säsong 3 då!
Hoppas på det blir mer i bloggen också

Medlem

Är bannern från spelet Tera? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Redaktör
Ponny

Bannern är en Final Fantasy-moogle. Och under den bannern blir det mer bloggande!

Och åh, min gif! You guys!


signatur

En Bamseponny av folket

Din gif!
Online, on the webb, property of the internet!
Skynets lakey! Now and forever


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar