Dayz-mannen intervjuas om trycket från fansen

Robot
Dayz-mannen intervjuas om trycket från fansen

Dean Hall pratar om den hektiska utvecklingsprocessen i en sedan tidigare opublicerad intervju.

#dayz


Medlem
Dayz-mannen intervjuas om trycket från fansen

Wow... dom kunde inte haft en bättre talesperson/utvecklare än Rocket för DayZ. <3

Idag kom han tex in i en Twitchtv-kanal (Lirik) som streamade DayZ och började besvara frågor i chatten helt otippat. Han verkar verkligen bry sig om sina fans och gömmer sig inte i ett hörn som andra utvecklare.

Medlem

Nytt blogg inlägg av "Rocket"

http://dayzdev.tumblr.com/post/39933141266/where-is-the-stand...

Det börjar se riktigt bra ut nu måste jag säga, hoppas att dom tar den tid de behöver så att det inte blir samma skit som Warz!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Det börjar mer och mer uppdagas för mig att det här är precis det multiplayer/coop spel jag har väntat på alla dessa år. Konceptet "DayZ" är så otroligt mitt i prick!

Vad som gör mig ännu gladare är att för varje intervju och blogginlägg som Rocket gör så känner jag bara hur han tar den här idén åt rätt håll.

Efter senaste blogginlägget så börjar det klia i fingrarna lite grann, speciellt eftersom det var ett tag sen jag spelade DayZ.

Medlem

Skit i vad alla andra säger Dean! Gör vafan du vill! We love you!

Medlem

That hair...


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Nog den första utvecklare som inte känns helt avlägsen från sina fans... Han verkar kontaktbar, och lyssnar verkligen på oss vanliga dödliga, gillas skarpt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Spectral:

Bra skit!

RIKTIGT bra skit=)

1
Skriv svar