Testa Nalle Puh-spelet som får barnen att gråta

Robot
Testa Nalle Puh-spelet som får barnen att gråta

Disney Japan släpper ett Nalle Puh-spel som är så in i sjumilaskogen svårt.


Medlem
Testa Nalle Puh-spelet som får barnen att gråta

Diabolus infernalis.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Mer diabolus ex nihilo.

Kom inte förbi Lvl 2 :(.. Antar att Nassefan kommer efter och lägger lömska skruvbollar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vilken dynga.

Medlem

På nivå 4 tog det tvärstopp...

ELF
Medlem

Fick homrerun på första slaget och jag var inte ens med på att det startade. men sen var det desto svårare. Fick köra om första banan en gång då jag inte fattade att man skulle hålla inne musknappen. Efter att ha kört om andra banan 4 ggr så gav jag upp.
Nalle Puh är för mindre barn, men spelet säger annat. Vilken liten unge skulle INTE gråta av förtvivlan när ett spel är så där svårt...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kom till Kanin där jag fick 14/15 på första, får se när man testar igen för att klara spelet

Medlem

Jag tog mig till Ugglan men jag har inte tid att lägga ner på detta spel med lite levlande och lite tid så är det nog inte så svårt att klara ut. jag kanske försöker mig på resten någon annan dag

Medlem

Orkade till Kang & Roo, gaah


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Det har snart gått två timmar och ingen har klarat Nalle Puh-spelet än!? Oj vad besviken jag blir, jag trodde att det fanns riktiga gamers här på FZ.

Medlem

http://disney.kids.yahoo.co.jp/game/pooh.html

Här är det "riktiga" spelet. I den japanska versionen så får man inte börja med full level vilket gör det så mycket svårare.

Medlem

Varför skulle ni visa det här strax innan jag skulle hoppa isäng?
Sitter på Ugglan (Stage 6) och blir hur sne som helst..

Edit : kom till Tigger och nu lägger jag fan ner.

Medlem

Ingen cred till /v/? Taskigt, FZ!

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

http://disney.kids.yahoo.co.jp/game/pooh.html

Här är det "riktiga" spelet. I den japanska versionen så får man inte börja med full level vilket gör det så mycket svårare.

Full level började man inte på i det andra heller. Jag körde de två första banorna på denna och jag märkte ingen skillnad

Medlem

FZ borde göra en tävling av detta med nåt göttigt pris!
Fick för övrigt 17/19 på Ugglan sen körde det fast, nytt försök imorrn!

Medlem

Det var kul att sitta och skämta på 4chan om hur jäkla svårt det var och hur Chris är värre än Satan själv, men nu kommer det sprida sig, bli urvattnat och slutligen dö.

Låter väldigt sur, men populäritet dödar verkligen!

Medlem

förstår inte det svåra med detta.. iofs är jag ännu bara på nivå 4 med kängu och ru.. spelat i 10 min.. lär bli en stund till för o klara det


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Det är inte bara barnen, jag vill också gråta. Drethål va svårt det var.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

förstår inte det svåra med detta.. iofs är jag ännu bara på nivå 4 med kängu och ru.. spelat i 10 min.. lär bli en stund till för o klara det

Det är easymode fram till Ugglan, sen vänder det.

Vem kan stoltsera med att bli den första Christoffer Robin-dräparen på FZ!? Spänningen stiger!

Medlem
Skrivet av Twiggeh:
Skrivet av Kimpur:

förstår inte det svåra med detta.. iofs är jag ännu bara på nivå 4 med kängu och ru.. spelat i 10 min.. lär bli en stund till för o klara det

Det är easymode fram till Ugglan, sen vänder det.

Fick 26/28 på Tigger, sen lade jag ner, nu äre ju sveriges mästerkock på tv


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Går ju inte att träffa mer än 12 mot ugglan.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Är inget större fan av spel som baseras helt på fysik och inte lyckas göra detta rätt. Något är väldigt fel när man kan slå slag som är omöjliga att slå i verkligheten. Ta en koll på Why do I own... : Bad Rats ?, jag håller med till fullo.

Medlem
Medlem

27/28 på Tigger då stängde jag av...

Medlem

Klarade av att spela i 1 minut sen fick jag cs-damp.

AW8
Medlem

13/19 mot Uggla, sen fick det vara nog. Måste ha missat avsnittet där han fick magiska krafter så att han telepatiskt kan snurra bollen.

Skrivet av Ziljun:

Det var kul att sitta och skämta på 4chan om hur jäkla svårt det var och hur Chris är värre än Satan själv, men nu kommer det sprida sig, bli urvattnat och slutligen dö.

Låter väldigt sur, men populäritet dödar verkligen!

Snyft, snyft.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

rage quit på ugglan


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Så nu har jag klarat den förbannade Robin. har försökt dräpa den jäveln sedan klockan halv sju. 42/40. Efter det att man fått 30 home runs känns det som att han börjar fuska men det går att knäcka honom ändå!

1
Skriv svar