THQ säljs styckvis på auktion

Robot
THQ säljs styckvis på auktion
Youtuber
THQ säljs styckvis på auktion

Saints Row 4 från EA eller Ubisoft? Yuck!


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Snälla någon, låt Relic gå till en utgivare som fattar sig på RTS. Dawn of war 3 snälla! MAH ORKZES NEEDZ DEMSELFS A GOOD STOMPIN! WAAAAAGH!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Snälla någon, låt Relic gå till en utgivare som fattar sig på RTS. Dawn of war 3 snälla! MAH ORKZES NEEDZ DEMSELFS A GOOD STOMPIN! WAAAAAGH!

Så med andra ord inga utav de större utgivarna.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Bara dom rättar Relic så är jag nöjd. Jäkla skit om fel företag hade köpt upp och förstört det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Snälla någon, låt Relic gå till en utgivare som fattar sig på RTS. Dawn of war 3 snälla! MAH ORKZES NEEDZ DEMSELFS A GOOD STOMPIN! WAAAAAGH!

Själv ser jag hellre ett Homeworld 3. Men helst inte från EA eller Ubisoft. Activision vore väl att föredra för Homeworld 3, med tanke på att Activision äger Sierra, och Vivendi i sin tur äger Activision.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Snälla Valve, köp Relic och låt dem fortsätta med det de är bäst på, underbara RTS-spel! Snälla, snälla, snälla...


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Och vi som förbokat Company of Heroes 2, får bara acceptera dess öde?

Medlem
Skrivet av Segas:

Och vi som förbokat Company of Heroes 2, får bara acceptera dess öde?

Inget som hindrar dig från att avboka din förbeställning, tills ny ägare finnes.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Segas:

Och vi som förbokat Company of Heroes 2, får bara acceptera dess öde?

Är det så mycket annat att göra?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av WildThing:

Snälla någon, låt Relic gå till en utgivare som fattar sig på RTS. Dawn of war 3 snälla! MAH ORKZES NEEDZ DEMSELFS A GOOD STOMPIN! WAAAAAGH!

Så med andra ord inga utav de större utgivarna.

Näe, #Activision borde hålla sig borta från #realtidsstrategi...


signatur
Medlem

Hoppas Ubisoft tar Darksiders över EA. Imo
Ser hellre Ubisoft köpa dom flesta än EA

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Näe, #Activision borde hålla sig borta från #realtidsstrategi...

Homeworld-serien gjordes of Relic Entertainment, och ansvarig utgivare var Sierra. Sedan dess, så har Sierra blivit uppköpta av Vivendi, som i sin tur gick ihop med Activision, och blev Activision Blizzard.

Så länge Relic Entertainment fortsätter vara utvecklare av Homeworld-serien, så är det enligt mig, inga problem med vem som är ansvarig utgivare. Blir det Activision Blizzard som köper THQ, så vore det som att Homeworld "kommer hem". EA vill jag dock verkligen ska hålla sig ifrån Homeworld. Ända sen dom köpte upp Westwood och förstörde C&C serien, så har jag inget större förtroende på RTS spel från EA.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Har en portfölj.

Undrar om det räcker ?
I såna fall skall jag allvarligt fundera på att återuppta mina systemutvecklings studier

Medlem

Hoppas deep silver eller någon annan sådan utgivare köper något, aja dom kanske inte har råd vilket är synd!

Medlem

Det är lite tråkigt, dessutom är det dåligt att de stora utgivarna bara blir större och större. Allt samlas där och inte gör de något vettigt med licenserna heller.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

orolig för mitt darksiders III

Medlem

Hur kan det gått så alltså? Varenda spel de har under sitt paraply är asbra.

Skrivet av Hipshot:

Det är lite tråkigt, dessutom är det dåligt att de stora utgivarna bara blir större och större. Allt samlas där och inte gör de något vettigt med licenserna heller.

Exakt. Kolla vad Capcom gjorde med MotoGP 12. Eh, just det, inget. Fast det kanske var att föredra framför de skändelser som 09 och 10/11 var.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Medlem

R.I.P THQ

Good & fuckbuy, Darksiders and Saints Row

Fuck EA And the horse the ride and will fall off!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

alla skriver om company of heroes men ingen om darksiders, känns konstigt bara jag som ser detta som ett extremt bra spel som hade kunnat vara 10 gånger bättre än vad det är om man bara gör det rätt?

och endå njuter jag av det.

Om EA styr över Dawn of War 3 blir de ju katastrof

Medlem
Skrivet av FuzioN:

alla skriver om company of heroes men ingen om darksiders, känns konstigt bara jag som ser detta som ett extremt bra spel som hade kunnat vara 10 gånger bättre än vad det är om man bara gör det rätt?

och endå njuter jag av det.

Håller helt med, Darksiders 1 var underbart, 2an gav jag upp på efter några timmar, och i ärlighetens namn så kunde det varit så mycket bättre.

Men för egen del, så är jag, som många andra, mest "rädd" över vad som kommer hända med CoH och DoW serierna

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Om EA styr över Dawn of War 3 blir de ju katastrof

Dawn of Sim Syndicate: Tiberian Saints


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:

Hoppas Ubisoft tar Darksiders över EA. Imo
Ser hellre Ubisoft köpa dom flesta än EA

Ser hellre att Ubisoft går i graven, utan tvekan de vidrigaste på marknaden just nu!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Segas:

Och vi som förbokat Company of Heroes 2, får bara acceptera dess öde?

Inget som hindrar dig från att avboka din förbeställning, tills ny ägare finnes.

Jo, om det redan är betalt (via Steam). Jag lär inte se en seriös framtid hos ägare som tex EA...

Inaktiv

Hejdå THQ

Vi kan önska hur vi vill, om Ubisoft o EA tar över vet vi vad vi har att vänta oss. EA kommer att förstöra både Warhammer och CoH, Ubisoft däremot kan ha en chans då dom fixade det så lysande Anno 2070. HOMM däremot...

Troligen hinner dom inte förstöra titlar som snart är klara, men efter dessa releaser lär vi får se mer strömlinjeformade och "anpassade" spel.

Tänk er strategi, maximalt anpassat till alla och med så lite strategi som möjligt, och proppat med DLC. Maximal upplösning 1024*768 och anpassat för handkontroll.

fan

Hoppas att 2k games får tag i Relic åtminstone.

Medlem

EA köper ALLT.

Medlem

kanske ensam om det men jag önskar någon köpare kunde återuppliva War40k MMO't som THQ la ner

Medlem

Älskar Darksiders serien, oavsett vem som köper det så hoppas jag att serien står true.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

123
Skriv svar