Nintendo utannonserar Pokémon X och Y

Moderator | Testpilot
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Apministern:

X och Y?

Har de redan använt alla färger och värdestenar?

Den japanska loggan till Pokémon X och Y har en DNA-spiral så det syftar säkert till kromosomer. Dessutom är X och Y 3D-koordinater, väldigt passande eftersom det här är det första spelet i huvudserien som är i 3D!

Själv är jag super-hypad eftersom det här verkar tyda på att man för första gången på väldigt länge kan fånga Deoxys, som har titeln "DNA Pokémon".

Var själv hypad till en början. Tills jag såg de nya "start-pokemonen" som är otroligt fula. Vilket innebär att resten av de nya antagligen också kommer vara det.

De har tappat fantasin tyvärr

SÄG INTE ATT MIN GRODA ÄR FUL!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

AW8
Medlem
Skrivet av Scarth:

I vilket fall som helst så kommer "special-versionen" till 100% heta Pokemon Z.

Inte ens Pokemon är fritt från zombie-trenden.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av antton:
Skrivet av Apministern:

X och Y?

Har de redan använt alla färger och värdestenar?

Blev också lite besviken över detta, finns ju trots allt tirlar kvar som Pokemon brun, Pokemon grå, Pokemon lila, Pokemon orange, Pokemon turkos och liknadne xD

Dom måste kunna uttala det själva också, Pokemon Olanse eller Pokemon Tullukos låter nog inge bra i deras öron :/

Medlem
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Apministern:

X och Y?

Har de redan använt alla färger och värdestenar?

Den japanska loggan till Pokémon X och Y har en DNA-spiral så det syftar säkert till kromosomer. Dessutom är X och Y 3D-koordinater, väldigt passande eftersom det här är det första spelet i huvudserien som är i 3D!

Själv är jag super-hypad eftersom det här verkar tyda på att man för första gången på väldigt länge kan fånga Deoxys, som har titeln "DNA Pokémon".

Var själv hypad till en början. Tills jag såg de nya "start-pokemonen" som är otroligt fula. Vilket innebär att resten av de nya antagligen också kommer vara det.

De har tappat fantasin tyvärr

SÄG INTE ATT MIN GRODA ÄR FUL!

Den är riktigt ful! And you know it!


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Apministern:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Apministern:

X och Y?

Har de redan använt alla färger och värdestenar?

Den japanska loggan till Pokémon X och Y har en DNA-spiral så det syftar säkert till kromosomer. Dessutom är X och Y 3D-koordinater, väldigt passande eftersom det här är det första spelet i huvudserien som är i 3D!

Själv är jag super-hypad eftersom det här verkar tyda på att man för första gången på väldigt länge kan fånga Deoxys, som har titeln "DNA Pokémon".

Var själv hypad till en början. Tills jag såg de nya "start-pokemonen" som är otroligt fula. Vilket innebär att resten av de nya antagligen också kommer vara det.

De har tappat fantasin tyvärr

SÄG INTE ATT MIN GRODA ÄR FUL!

Den är riktigt ful! And you know it!

- CHARIZARD JAG VÄLJER DIG, ANVÄND ELDKASTAREN!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar