Första rullande bilderna från MP-läget i Tomb Raider

Robot
Första rullande bilderna från MP-läget i Tomb Raider

Så här ser det ut när Lara Crofts Tomb Raider för första gången får ett flerspelarläge.

#tomb-raider, #square-enix, #crystal-dynamics, #eidos-montreal


Medlem
Första rullande bilderna från MP-läget i Tomb Raider

Jag är inte bitter eller så, men fan vad jag tror det här spelet kommer vara en besvikelse för alla oss pc-spelare pga att det förmodligen bara kommer vara en dålig port som vanligt.

Och glöm det jag sa om att jag inte är bitter. Jag är fett bitter.

Medlem
Medlem
ZF
Medlem
Skrivet av Zedzo:

Jag är inte bitter eller så, men fan vad jag tror det här spelet kommer vara en besvikelse för alla oss pc-spelare pga att det förmodligen bara kommer vara en dålig port som vanligt.

Och glöm det jag sa om att jag inte är bitter. Jag är fett bitter.

Lugnt, det är bara att ladda ner det för att visa sitt ointresse att köpa smörjan så skärper sig utvecklarna när de ser torrentstatistiken. De kommer naturligtvis inte förväxla det med intresse för titeln.

På tal om originalitet så såg förresten både bandesign och grafisk stil ut ungefär som UC2s multispelargrej.

Medlem

Ser ut som skit. Något för barnen att roa sig med :P. Single player kampanjen verkar grymt iaf! Så länge kampanjen inte tar något skada så är det ingen harm done.

Medlem
Skrivet av Xazy89:

chuck!

haha jag märkte inte ens det först, satt och tyckte jag kände igen honom hela tiden, sen när voice acting delen kom så märkte jag att det var chuck !

Medlem

Det ser asnajs ut, längtar

Medlem

Ser ju inte så himla dåligt ut! Lär spendera ett par timmar i multiplayern när singleplayern tar slut!

Medlem
Skrivet av Zedzo:

Jag är inte bitter eller så, men fan vad jag tror det här spelet kommer vara en besvikelse för alla oss pc-spelare pga att det förmodligen bara kommer vara en dålig port som vanligt.

Och glöm det jag sa om att jag inte är bitter. Jag är fett bitter.

Jag hoppas att PC versionen är bra, men eftersom Hitman fungerade bra till pc så har jag hoppet uppe!

Medlem

Multiplayer Tomb Raider > Uncharted 2 o 3 multiplayer.
Inget nytt.. move along people.. nothing to see here.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Konsolutvecklat, så hur blir MP på PC?

För det första undrar jag varför en kille väljer att blondera sitt hår?

För det andra, att bara slänga in MP för att det aldrig har funnits tidigare, känns inte så välmotiverat. När man ser videon säger de detta flera gånger.

Vem är personerna man ska spela? Vem skjuter på vem och varför i MP-delen?

Hur dumt man än kan tycka att CoD-spelens MP-del är, finns det ändå en relativt vettig premiss.

Om alla i Tomb Raiders MP-del hade spelat som Lara hade det varit mer intressant, hon kunde ju tävlat mot sina egna, inre demoner


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar