Färsk trailer från Remember Me

Robot
Färsk trailer från Remember Me

Det futuristiska actionäventyret visar upp en spännande vision av Paris 2084.

#remember-me


Medlem
Färsk trailer från Remember Me

Ser rätt nice ut


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

stör mig lite på saken hon har i nacken men för övrigt så ser det riktigt intressant ut

Medlem

Hade det inte vart för de taffliga animationerna och röstskådespeleriet. Ja då kanske, idén är intressant.

Medlem

Tekken + Syndicate + Assassins Creed = Dålig soppa.

Var taggad först. Men efter ha sett gameplay som mest var tråkigt hoppande och kass fighting och nu med bossfigheter, dåligt röstskådespeleri och säkerligen en riktigt kass story så blir nog inte det här något att hoppats på.

Medlem

Påminner lite om de relativt bortglömda spelen Advent Rising och Hydrophobia. Med det menar jag att det verkar vilja mer än vad det kan uppnå med sin budget. Recensionerna lär säga att det hade potential, men förstördes av buggar, stela kontroller, tekniska begränsningar och dåliga designval. Men det är bara vad jag tror.

Medlem

Värt att hålla ögonen på men instämmer i tveksamheten i kommentarerna över mig.

Medlem

Uruselt röstskådespeleri... nä tack är lite mer kräsen än detta.

Medlem

Jag tycker det känns som en "billigare" variant av Watchdogs, blir säkert att ge det ett försök, men förväntar mig inte så mycket av det.


signatur

Nämen!

Testpilot

Med varje video man sett har spelet gått från intressant till dussin beat em up spel.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Harakiri:

Med varje video man sett har spelet gått från intressant till dussin beat em up spel.

Tänker tvärtom, jag hoppas på Batman-tyngd i striderna med storskaligt utforskande av staden i Assassin's Creed-stuk.


signatur
Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Harakiri:

Med varje video man sett har spelet gått från intressant till dussin beat em up spel.

Tänker tvärtom, jag hoppas på Batman-tyngd i striderna med storskaligt utforskande av staden i Assassin's Creed-stuk.

Man kan ju alltid hoppas att det finns en sådan mekanik under , Sleeping Dogs överraskade med riktigt bra slagsmålsmekanik , har fortfarande hopp om titeln även om jag sänkt förväntningarna rejält.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Harakiri:

Med varje video man sett har spelet gått från intressant till dussin beat em up spel.

Tänker tvärtom, jag hoppas på Batman-tyngd i striderna med storskaligt utforskande av staden i Assassin's Creed-stuk.

Hoppas inte för mycket, det är capcom vi pratar om här. Lär väl kosta att bara få hoppa med karaktären.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Naida:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Harakiri:

Med varje video man sett har spelet gått från intressant till dussin beat em up spel.

Tänker tvärtom, jag hoppas på Batman-tyngd i striderna med storskaligt utforskande av staden i Assassin's Creed-stuk.

Hoppas inte för mycket, det är capcom vi pratar om här. Lär väl kosta att bara få hoppa med karaktären.

Gillade vad de gjorde i Bionic Commando, strider och rörelse som krävde lite av en. Hoppas på samma sak här.


signatur
1
Skriv svar