Mer Fallout teasat från Three Dog-röstskådisen

Robot
Mer Fallout teasat från Three Dog-röstskådisen

I Fallout 3 snackade Three Dog, eller Eric Todd Dellums, för en maffig radiokanal. Nu twittrar han om att mer Three Dog är att vänta. Är det måhända ett Fallout 4 i antågande?

#fallout-3, #fallout-new-vegas


Medlem
Mer Fallout teasat från Three Dog-röstskådisen

Skulle vara kul med nytt Fallout, gillade aldrig trean men New Vegas var förjävla skoj.

Medlem

Hoppas dom gör Fallout 4 mer unikt, 3an var precis som TES fast med eldvapen och sci-fi tema.
Visst var det ett riktigt roligt spel, men kändes lite småtråkigt att dom klonade TES


signatur

Game long and prosper

Medlem

hur gick det för fallout mmo:t ??

Medlem

Jaaaaaaaaaa!! Three Dog var ju helt grym i Fallout 3 (som också var ett fenomenalt spel). Och efter att nu, ett år senare, slutligen börjat med Skyrim så har ju tankarna om ett Fallout 4 blivit skyhöga! Aaaah! Hoppas nu det bara är just det som det handlar om.. En film vet jag inte om jag har nån större åsikt om, så jag lägger alla förhoppningar på ett nytt spel i Fallout-serien.

Medlem

Fallout 3 är nummer två på min lista över dom bästa spelen genom alla tider, så det här är fantastiska nyheter!

Mera Three Dog skadar inte heller.

"Gör en spontan bakåtkullerbytta"


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av rubbiten:

hur gick det för fallout mmo:t ??

http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_Online

"The Fallout Online title was cancelled by Bethesda following their acquisition of the rights to the entire Fallout franchise."

Medlem

Oblivion kom väl vid/strax efter släppet av nuvarande konsolgeneration. Kanske planeras något liknande till nästa?

Medlem

Jag trodde att vi redan visste att dom gör ett fallout 4?! Det ska ta plats i san fransisco området såvitt jag förstår. Jag tyckte 3an var bra, men fallout new vegas var fantastisk! Obsidian gör bra skit! Ser mycket fram emot bethesdas nästa i serien. Fallout 1 å 2 är defimitivt några av mina absolut favoritspel!

QRT
Medlem

Three Dog var enbart irriterande och löjlig.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av rubbiten:

hur gick det för fallout mmo:t ??

http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_Online

"The Fallout Online title was cancelled by Bethesda following their acquisition of the rights to the entire Fallout franchise."

assholes D:

Nåja, vad är väl ett fallout mmo..? Det kan vara dötrist och långtråkigt och alldeles... alldeles underbart!

sidenote: jag vill ha vault 68 och 69 i ett eventuelt fallout 4. skulle vilja veta hur det gick för den stackars ensamma mannen/kvinnan i dom valven

Skulle vara kul med nytt Fallout, gillade aldrig New Vegas men trean var förjävla skoj.

Medlem

Boston this fall on nextbox

Inaktiv

Three dog var inte min favorit i Fo3, men den karaktären var ändå lite lustig.

Jag hoppas iaf mest av allt att Fo4 blir lite mer hardcore som Fo-Fo2. Pundare, horor, och arga jävla rednecks och mutanter i varje hörn.

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

Boston this fall on nextbox

Källa eller åtminstone en bild på din kristallkula.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Så länge det är Bethesda med Todd Howard i spetsen som drar i sparkarna så ser jag inte hur det här skulle kunna vara något annat än totalt UNDERBART. De har aldrig gjort mig besviken hittills med såna här äventyrsspel.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Fallout Next Gen.


signatur

Nämen!

Medlem

Fallout + Frostbite, GO!

Eller varför inte försöka med turbaserat RPG igen?
Kan Xcom kan väl Fallout?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Three dog var inte min favorit i Fo3, men den karaktären var ändå lite lustig.

Jag hoppas iaf mest av allt att Fo4 blir lite mer hardcore som Fo-Fo2. Pundare, horor, och arga jävla rednecks och mutanter i varje hörn.

Saknar också pundare och horor och att kunna döda barn.. Men det kan vi nog fetglömma, tror aldrig dom vågar släppa ett sånt spel idag..

Skriver som en annan medlem här: "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Mer Fallout please


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av vampyrer_suger:

Three dog var inte min favorit i Fo3, men den karaktären var ändå lite lustig.

Jag hoppas iaf mest av allt att Fo4 blir lite mer hardcore som Fo-Fo2. Pundare, horor, och arga jävla rednecks och mutanter i varje hörn.

Ett Fallout baserat på Malmö?

Ja, varför inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag hoppas verkligen att det i sådant fall är gjort för nästa generations konsoler.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Jag hoppas verkligen att det i sådant fall är gjort för nästa generations konsoler.

Knappast. Kommer säkert ha Creation Engine (aka Skyrim-motorn).

Medlem

Förhoppningsvis är det Bethesdas nästa stora grej. Fallout 4 avslutar denna generationen för Bethesda och dom öppnar nästa med Elder Scrolls 6?


signatur

subterranean homesick alien

Geeks Gaming
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Paladia:

Jag hoppas verkligen att det i sådant fall är gjort för nästa generations konsoler.

Knappast. Kommer säkert ha Creation Engine (aka Skyrim-motorn).

Hoppas verkligen inte de... Ska de ändå komma till next gen consollorna så kan dom lika gärna göra en bättre och snyggare motor.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Fallout + Frostbite, GO!

Eller varför inte försöka med turbaserat RPG igen?
Kan Xcom kan väl Fallout?

Yeah, Fallout är inte Fallout utan turbaserad strategi :D...mörkare atmosfär ska det vara också


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Paladia:

Jag hoppas verkligen att det i sådant fall är gjort för nästa generations konsoler.

Knappast. Kommer säkert ha Creation Engine (aka Skyrim-motorn).

Det vore synd. Jag vill se miljöer som STALKER spelen gör inomhus, mycket bättre atmosfär. Fallout spelen känns alltför tecknade speciellt New Vegas.

Medlem

Hoppas att storyn är lika bra som i New Vegas.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Så länge det är Bethesda med Todd Howard i spetsen som drar i sparkarna så ser jag inte hur det här skulle kunna vara något annat än totalt UNDERBART. De har aldrig gjort mig besviken hittills med såna här äventyrsspel.

Spelet kommer i alla fall ha oändligt med quester om Todd Howard får bestämma.

VHN
Medlem
Skrivet av isma:

Jag trodde att vi redan visste att dom gör ett fallout 4?! Det ska ta plats i san fransisco området såvitt jag förstår. Jag tyckte 3an var bra, men fallout new vegas var fantastisk! Obsidian gör bra skit! Ser mycket fram emot bethesdas nästa i serien. Fallout 1 å 2 är defimitivt några av mina absolut favoritspel!

San Francisco? Vartifrån har du fått den informationen? Den enda "hinten" som har getts är väl att nästa Fallout ska ta plats i Boston.


signatur

VHN

12
Skriv svar