Tera blir free-to-play nästa månad

Robot
Tera blir free-to-play nästa månad

I februari kan du köra det sydkoreanska onlinerollspelet utan månadsavgift!

#tera


Moderator | Testpilot
Tera blir free-to-play nästa månad

Förvånande? Nope, men jag ser det heller inte som något dåligt. Skönt att kunna lira spelet gratis utan att behöva betala. Förutsatt då att det inte sätter så stora restriktioner så man inte kan andas.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Min dator är för kass för det här men roligt för dom som kan spela det :D! Pallekuliga nyheter :).

Medlem

synd att det är så brutalt tråkigt att lvla i det


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem

Är redan f2p för europa, deras 7 dagars trail blev nyligen unlimited.

Medlem
Skrivet av jsgrim:

Är redan f2p för europa, deras 7 dagars trail blev nyligen unlimited.

Unlimited trial är väl fortfarande begränsad till max två karaktärer och level cap på 28? Dom har ju bara tagit bort 7-dagarsgränsen.

Medlem

Sweet o faan Köpte det i dec. Lirar NA versionen, riktigt ballt, ajja då slipper man månadskostnad.

Inaktiv

Ja, sedär! Precis som vad jag trodde!

Medlem

Man får säkert betalla enchant grejer med riktiga pengar istället.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av jsgrim:

Är redan f2p för europa, deras 7 dagars trail blev nyligen unlimited.

Unlimited trial är väl fortfarande begränsad till max två karaktärer och level cap på 28? Dom har ju bara tagit bort 7-dagarsgränsen.

Står faktiskt inte, de enda restriktionerna är :

Citat:

So as to ensure that these trial accounts cannot be used to abuse anyone, or the game, the TRIAL-account is under the following limitations:

You can use every chat channel (/s, /a, /g, /u, /t) except the whisper-channel with this account type.
You can sell your items to the merchant-NPC and receive mail, but you can neither trade with another players (incl. broker), nor send mails or put items into your bank.
You can create groups (only create, not join), and receive invitations from your friends.
You won’t be able to join a guild unless you upgrade your account.
You can’t start or accept duel requests.

Men skulle gissa att någon level limit ligger där, men väldigt tveksamt då dem tagit bort den delen ur limitations.

Medlem

*Hör musik i mitt huvud*

....another one bites the dust!

Medlem

Blir att testa och se om det är något att hänga i julgranen i alla fall, dock finner jag det komiskt hur deras syn på kvinnor är, gigantiska bröst och halvnaket. Fast förvånar mig ju inte då dom där borta sitter och tar på sig själv till hentai så.

Medlem

Otroligt tråkigt spel, fast gillar man 100% grind så kanske man tycker att det är kul.

Körde till lvl 45 när det kom, och mellan lvl 1 - 45 så var det ingen variation alls på quest eller utrustning. Vissa quest gav samma föremål som belöning.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

phi
Medlem

Vad förvånande. Dåliga spel med månadskostnad kommer att bli F2P så småningom.

Inaktiv

F2P brukar innebära ett enormt mycket större hål i plånboken, så...ännu ett spel som får bita i gräset.

Pinsamt synd om de utvecklare som lagt ner sin själ på alla spel, som sen slutar såhär.

1
Skriv svar