Nya The Sims 3-expansioner – University Life filmat

Robot
Nya The Sims 3-expansioner – University Life filmat

De två nya expansionerna University Life samt Island Paradise släpps i mars respektive juni.

#the-sims-3, #the-sims-3-university-life, #the-sims-3-island-paradise


Medlem
Nya The Sims 3-expansioner – University Life filmat

Hopp ska man få lära sig att supa ordentligt och "fjortiskyssas"? Intressant

Medlem

Det gäller att introducera partylivet med sprit, braja och you know what i tidig ålder så dom är väl förberedda. MTV har lyckats uppfostra barnen väl, så nu är det EA's tur att försöka.

Time to get that diploma!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. >.<

Medlem
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &gt;.&lt;

Någon stackars förälder.

Medlem
Medlem
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &gt;.&lt;

Alla sims 3 expansioner etc på Steam kostar 4000 kronor...

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &amp;gt;.&amp;lt;

Alla sims 3 expansioner etc på Steam kostar 4000 kronor...

Beroende på vad man ser detta i relation till så är det faktiskt inte så hemskt ändå.

Jag kastar bort en stor summa pengar på snus t.ex. ... finns det någon vettig människa som skulle påstå att det är bättre än The Sims 3? xD

dmn
Medlem
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &gt;.&lt;

Det är inte så svårt att ha råd om man har jobb.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &amp;gt;.&amp;lt;

Det är inte så svårt att ha råd om man har jobb.

Jobb eller inte jobb, att slänga ut 4000kr på ett spel är fortfarande dyrt. Eller det kanske bara är jag som tycker det.

Medlem
Skrivet av DeryckW:
Skrivet av dmn:
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &amp;amp;gt;.&amp;amp;lt;

Det är inte så svårt att ha råd om man har jobb.

Jobb eller inte jobb, att slänga ut 4000kr på ett spel är fortfarande dyrt. Eller det kanske bara är jag som tycker det.

Njäe, jag håller med. 4000kr kan man köpa väldigt många andra spel för eller mat t.ex.

dmn
Medlem
Skrivet av DeryckW:
Skrivet av dmn:
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &amp;gt;.&amp;lt;

Det är inte så svårt att ha råd om man har jobb.

Jobb eller inte jobb, att slänga ut 4000kr på ett spel är fortfarande dyrt. Eller det kanske bara är jag som tycker det.

Det beror väl helt på hur mycket man spelar...Om man är en riktigt inbiten sims-nörd så räcker nog alla expansioner till många hundra, om inte tusen(tals) timmars underhållning.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:
Skrivet av McNord:
Skrivet av necrolock:

Vem har råd att köpa alla dessa expansioner? Dem är ju inte direkt billiga. &amp;amp;gt;.&amp;amp;lt;

Alla sims 3 expansioner etc på Steam kostar 4000 kronor...

Beroende på vad man ser detta i relation till så är det faktiskt inte så hemskt ändå.

Jag kastar bort en stor summa pengar på snus t.ex. ... finns det någon vettig människa som skulle påstå att det är bättre än The Sims 3? xD

xDDDDD^^^^^^

Medlem

Tolknings fråga om 4000 är mycket En WoW spelare som började 2004 å har spelat sedan dess är i dessa dagar uppe i ca 12960 kronor i månadsavgiften enbart, då har jag inte tagit med expansionerna. Men va fan så länge man är lycklig så pengar är till för att slösas! Rikast när man dör vinner....?


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

denna nisse räcker upp handen för han är den där sims3 spelaren.....


signatur

no i will not go loladin no not at all

1
Skriv svar