Crysis 3 – filmen om det tredje underverket

Robot
Crysis 3 – filmen om det tredje underverket

Filmerna om de sju underverken i Crysis 3 har fått ett ganska svalt mottagande av FZ-läsarna. Blir det tredje gången gillt för Crytek?

#crytek, #ea, #crysis-3


Medlem
Crysis 3 – filmen om det tredje underverket

Det ser ju verkligen extremt snyggt ut - men frågan är om det är roligt. Jaja, jag har det liggandes på origin så jag får väl se. Men jag har tyvärr på känn att det bara just blir grafiken som är speciell.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas det blir en vettig Co-Op, så det inte blir som Farcry 3 där co-op läget suger pungus maximus.

Medlem

Det är hippt att klaga på Crysis. Det är kanske inte det bästa fps:et som finns, men det finns många betydligt värre fps:er ute. Både grafik- och gameplaymässigt.

Kan faktiskt inte minnas senaste fps:et som var såpass kul att jag körde igenom hela. MoH:WF, Syndicate, BF3 solo, CoD4+, Wolfenstein, Rage och Dishonored orkade jag inte köra färdigt. DX:HR, Mirrors Edge och Riddick är några av de få fps:er som har hållit ens intresse uppe länge nog att för att klara. Har dock inte kört Far Cry 3 än. Kanske är värt att spela?

Tycker dock actionscen-baklänges-i-slowmo-och-lugn-musik har blivit lite väl uttjatat på senare tid. Hade inget ljud nu, men antar att det var lugn musik även här?

Inaktiv

Det första spelet var unik, uppföljaren medioker och dessa underverks trailers patetiska.

Medlem

Jag föredrar YT-videos faktiskt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Testpilot

Dessa trailers säger ju inte så mycket , allt hänger ju på känslan i spelet då man kör det senare.
2an var riktigt kul då det inte var lika krångligt att hoppa mellan stealth och andra skills medan banorna var rätt små och trånga.

Gillar inte de här små videosarna (hmm, blir roligt att skriva det i plural på svenska).


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

hade hellre sett 2-3 minuter rent gameplay

Medlem
Medlem

Jäkligt snyggt! Gillar baklänges trailers:D

1
Skriv svar