Testa Half-Life anno 1997
En gammal alpha-version visar hur klassikern såg ut ett år innan släppet.
Älskar att kolla beta- och alpha versioner och jämföra med slutprodukten
nu för tiden så brukar Alpha och beta vara rätt så identiska med release dock, vilket är synd :/
både grafik och buggar... pff.
WoW Alphan såg ju bättre ut än vad release versionen gjorde, konstigt nog.. spelet var för krävande tydligen.
Ja, vad säger man? Teknik. Det gick/går fort framåt.
lite annat som inte riktigt hängde med när Half-Life gick guld.
"Nerf rock, paper is fine" - Scissor
Älskar att kolla beta- och alpha versioner och jämföra med slutprodukten
nu för tiden så brukar Alpha och beta vara rätt så identiska med release dock, vilket är synd :/
både grafik och buggar... pff.
WoW Alphan såg ju bättre ut än vad release versionen gjorde, konstigt nog.. spelet var för krävande tydligen.
Jaså? Hur var WoW alphan då?
Game long and prosper
Jag älskar fortfarande det där ljudet i menyerna.
Älskar att kolla beta- och alpha versioner och jämföra med slutprodukten
nu för tiden så brukar Alpha och beta vara rätt så identiska med release dock, vilket är synd :/
både grafik och buggar... pff.
WoW Alphan såg ju bättre ut än vad release versionen gjorde, konstigt nog.. spelet var för krävande tydligen.
Jaså? Hur var WoW alphan då?
http://www.youtube.com/watch?v=didzRL56SDY
Fler polygons på orcerna och människorna framför allt.
Skit i upplösningen på texturerna, kolla istället polygons och skuggor, ljus m.m
Deathmatch videon innehåller ju banan från Hidden: Source
Nej, den innehåller en bana som var med i Multiplayer av Half-life1 Alfan, som även kom med vid realese av Half-life, som sedan kom med i Hidden:Source
YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter
Älskar att kolla beta- och alpha versioner och jämföra med slutprodukten
nu för tiden så brukar Alpha och beta vara rätt så identiska med release dock, vilket är synd :/
både grafik och buggar... pff.
WoW Alphan såg ju bättre ut än vad release versionen gjorde, konstigt nog.. spelet var för krävande tydligen.
Jaså? Hur var WoW alphan då?
http://www.youtube.com/watch?v=didzRL56SDY
Fler polygons på orcerna och människorna framför allt.
Skit i upplösningen på texturerna, kolla istället polygons och skuggor, ljus m.m
Är du medveten om hur skitigt, extremt dålig, alphan och tidig beta av Vanilla WoW var?
Nämen!
Är du medveten om hur skitigt, extremt dålig, alphan och tidig beta av Vanilla WoW var?
Dock är polygon antalet större i alphan än i den slutliga produkten 1.0.1
Jag är väldigt benägen, att inte hålla med dig, då jag experimenterade i alphan. Har du någon källa på att polygon antalet var större? Det är märkligt för Night Elf är inte direkt något olik de första varianterna. Minnena kan variera en hel del men här har du en trip ner memory lane, titta på skorna och benen för ett exempel.
WoW Alpha.
http://www.iindigo3d.com/wowalpha/album/
Sedan var alphan bra mycket fulare i så gott som allting, i sin helhet och det är ändå det som betyder något. Polygoner gör inte automatiskt något vackrare, även om det skulle vart högre.
Sedan en bild alpha emot live, det som förändrades var hållningen mycket på de modeller, dwarfs och troll hade en kroppshållning som såg helt vrickad ut, och gnomes var verkligen inte ens söta.
Inte mycket skillnad i polygoner där, just sayin.
Nämen!
Jag är väldigt benägen, att inte hålla med dig, då jag experimenterade i alphan. Har du någon källa på att polygon antalet var större?
ett otroligt gammalt blue inlägg som jag har läst.. har även hört rykten om det tidigare runt vanilla releasen
Okej, inget konkret med andra ord. Synd.
Inte mycket skillnad i polygoner där, just sayin.
Skillnaden är att man kunde ha kläder i alfan.
Ja, nakenhet var en del av öppenheten!
Nämen!