Cyberpunk 2077 – ny teaserbild

Robot
Cyberpunk 2077 – ny teaserbild

Snart kommer trailern. Håll till godo med den iögonfallande teaserbilden till dess.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077


Medlem
Cyberpunk 2077 – ny teaserbild

Spännande! Kan inte få nog av RPG!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är så sjukt taggad på detta!

Medlem

Vad är detta här för trolleripost? Posta en nyhet när det finns något riktigt att se i stället... in-game, motion, etc...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta här för trolleripost? Posta en nyhet när det finns något riktigt att se i stället... in-game, motion, etc...

Det är ju för att bygga upp lite spänning inför video släppet som kommer idag eller imorgon antagligen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta här för trolleripost? Posta en nyhet när det finns något riktigt att se i stället... in-game, motion, etc...

Det är ju för att bygga upp lite spänning inför video släppet som kommer idag eller imorgon antagligen

Man kunde också ha postat en nyhet i går om att denna nyheten skulle postas idag, så kunde vi bygga upp lite hype för detta med!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta här för trolleripost? Posta en nyhet när det finns något riktigt att se i stället... in-game, motion, etc...

Det är ju för att bygga upp lite spänning inför video släppet som kommer idag eller imorgon antagligen

Man kunde också ha postat en nyhet i går om att denna nyheten skulle postas idag, så kunde vi bygga upp lite hype för detta med!

Sant sant


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Hipshot:

Vad är detta här för trolleripost? Posta en nyhet när det finns något riktigt att se i stället... in-game, motion, etc...

Det är ju för att bygga upp lite spänning inför video släppet som kommer idag eller imorgon antagligen

Man kunde också ha postat en nyhet i går om att denna nyheten skulle postas idag, så kunde vi bygga upp lite hype för detta med!

Sant sant

Lol

Medlem

Bara det inte blir smygar moment i spelet typ deus ex... Usch! Vill bara ha ultra våld och tjejer i extremt lite kläder! Typ som i witcher 2 där varannan noc går runt i jacka och kalsonger? Till och med kockarna... Men ser fram emot detta som fasiken då Witcher 2 är ett av mina favorit spel. Bara det inte blir en trailer dom släpper utan riktig gameplay

Medlem

Hoppas på att få se lite gameplay, men givet den grafiska nivå som brukar hållas lär inte skillnaden mellan trailer/föreenderat och gameplay vara så stor som den brukar i de flesta spel
Tror detta kan bli riktigt grymt, hoppas det iaf

Medlem

Antar detta är baserat på pen-and-paper rollspelet? Verkar intressant, dock tveksam då witcher för mig kändes mer som en interaktiv film mer än ett spel, var inte alls min kopp med te även storyn och stämningen var grym i the witcher spelen.

Medlem
Skrivet av afterclap:

Antar detta är baserat på pen-and-paper rollspelet? Verkar intressant, dock tveksam då witcher för mig kändes mer som en interaktiv film mer än ett spel, var inte alls min kopp med te även storyn och stämningen var grym i the witcher spelen.

Ja och inte bara det, mannen som skapade det spelet är med och gör det här spelet. Jag tror detta kan bli riktigt bra, ser enormt fram emot mer information kring det.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av afterclap:

Antar detta är baserat på pen-and-paper rollspelet? Verkar intressant, dock tveksam då witcher för mig kändes mer som en interaktiv film mer än ett spel, var inte alls min kopp med te även storyn och stämningen var grym i the witcher spelen.

Ja och inte bara det, mannen som skapade det spelet är med och gör det här spelet. Jag tror detta kan bli riktigt bra, ser enormt fram emot mer information kring det.

Satan vad grymt! Nu blev man genast mer nyfiken! Alld gillat Cyberpunk rollspelet och dess charm! Hoppas denna möjligheten förvaltas väl av CD Project

Medlem
Skrivet av afterclap:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av afterclap:

Antar detta är baserat på pen-and-paper rollspelet? Verkar intressant, dock tveksam då witcher för mig kändes mer som en interaktiv film mer än ett spel, var inte alls min kopp med te även storyn och stämningen var grym i the witcher spelen.

Ja och inte bara det, mannen som skapade det spelet är med och gör det här spelet. Jag tror detta kan bli riktigt bra, ser enormt fram emot mer information kring det.

Satan vad grymt! Nu blev man genast mer nyfiken! Alld gillat Cyberpunk rollspelet och dess charm! Hoppas denna möjligheten förvaltas väl av CD Project

CD Projekt RED & GOG.com Special Event 2012 (40 min in)

Medlem

Ger mig Shadowrun-vibbar.

Medlem
Skrivet av Thomas:

Ger mig Shadowrun-vibbar.

Den här kanske kan vara av intresse=)
Shadowrun Returns

Medlem

Det har redan varit sagt ett tag att det är idag trailern kommer.
Hade hoppats på Gameplay dock men det är väl lite "premature".


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har en svaghet för RPG's i öppna världar. Detta ser jag fram emot!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Det här kan bara inte gå fel, längtar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kan ha missat det men tror ingen har postaty det här. När de lade upp bilden på facebook skrev de "24 hours to go..." och det var 18 timmar sen så om allt funkar borde trailern komma ut vid 22 i kväll.

Medlem

Her eyes are amazing

Medlem

Här är en länk till trailern http://venturebeat.com/2013/01/10/cd-projekt-red-reveals-cybe...

Efter att ha sett den blir man ju inte direkt mindre sugen på spelet. Detta kan bli mycket bra.

Medlem

Saaaablar vad bra det ser ut redan! Vill ha nuuuuuuuu.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Och en teaser i teasern

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Thomas:

Ger mig Shadowrun-vibbar.

Den här kanske kan vara av intresse=)
Shadowrun Returns

Redan backat och klart sedan länge.

Medlem
Skrivet av jonis:

Saaaablar vad bra det ser ut redan! Vill ha nuuuuuuuu.

https://www.youtube.com/embed/P99qJGrPNLs

Jag gillar Blade Runner vibbarna jag fick från trailern. Håller med, kan inte heller vänta tills spelet är klart.

1
Skriv svar