Cyberpunk 2077-teaser - låt hypen börja!

Flakmonkey
Cyberpunk 2077-teaser - låt hypen börja!

Rollspel från CD Projekt är alltid intressant, men med det här temat så är det få spel jag ser fram emot så mycket som det här. Då gör det inte så mycket att trailern inte visar upp någon gameplay överhuvudtaget, hypen slår i taket ändå

#blogg

Medlem
Cyberpunk 2077-teaser - låt hypen börja!

Meh, tycker inte man ska hypa sönder en trailer så här mycket bara för att leverera en intetsägande för-rendrerad sådan utan ett uns av gameplay

Visst spelet blir säkerligen bra men fan vad jag blev besviken på denna så kallad "trailer"

Flakmonkey
Skrivet av Cane:

Meh, tycker inte man ska hypa sönder en trailer så här mycket bara för att leverera en intetsägande för-rendrerad sådan utan ett uns av gameplay

Visst spelet blir säkerligen bra men fan vad jag blev besviken på denna så kallad "trailer"

Självklart inte. Det en teaser kan göra är att förmedla en känsla av spelets värld och stämningen i den världen. Det tyckte jag de förrrenderade filmerna till The Witcher gjorde på ett rättvist sätt och därför tror jag att man kan dra slutsatser kring det från den här också. Visst du ser ingenting av hur strider går till eller av inventory-systemet, men det går ju inte att komma ifrån känslan och den är väldigt nära spot on för min del när det kommer till cyberpunk.

Medlem

Jo men då skulle de kallat det en teaser från första början vilket de inte gjorde. De snackade hela tiden om en trailer och då fick jag personligen högre förväntningar än om de bara hade sagt en teaser.

1
Skriv svar