The Walking Dead-pangaren även till Wii U

Robot
The Walking Dead-pangaren även till Wii U

I Survival Instinct axlar du rollen som bröderna Dixon – även till Wii U i mars.

#the-walking-dead-survival-instinct, #activision


Medlem
The Walking Dead-pangaren även till Wii U

Trevligt men jag undrar fortfarande när den riktiga Walking Dead-trailern släpps

Medlem

Wii U, den ultimata zombiekonsolen?

Medlem

Sweet! Då ser man väl fram emot att få lira detta och ZombiU när man skaffar sig ett WiiU dåra. =3


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skrivet av HogisGuy:

Sweet! Då ser man väl fram emot att få lira detta och ZombiU när man skaffar sig ett WiiU dåra. =3

Don't

Medlem
Skrivet av Skjuludde:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skrivet av HogisGuy:

Sweet! Då ser man väl fram emot att få lira detta och ZombiU när man skaffar sig ett WiiU dåra. =3

Don't

Varför inte? förväntade du dig L4D 3 eller ett survival horror?

Inte spelat det än men det är just där folk verkar ha fått allt fel för sig.. Zombies har inte alltid bara vart panga i mängder.

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Skjuludde:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skrivet av HogisGuy:

Sweet! Då ser man väl fram emot att få lira detta och ZombiU när man skaffar sig ett WiiU dåra. =3

Don't

Varför inte? förväntade du dig L4D 3 eller ett survival horror?

Inte spelat det än men det är just där folk verkar ha fått allt fel för sig.. Zombies har inte alltid bara vart panga i mängder.

Gillar inte ens L4D
Och jag menade ZombiU vilket ar ganska meh

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Skjuludde:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Skrivet av HogisGuy:

Sweet! Då ser man väl fram emot att få lira detta och ZombiU när man skaffar sig ett WiiU dåra. =3

Don't

Varför inte? förväntade du dig L4D 3 eller ett survival horror?

Inte spelat det än men det är just där folk verkar ha fått allt fel för sig.. Zombies har inte alltid bara vart panga i mängder.

Gillar inte ens L4D
Och jag menade ZombiU vilket ar ganska meh

Det jag menar, vad jämför man med, vilka spel. om det är L4D man jämför med så får man ju inte det snabba zombie shootern som man kör co-op, eller är det en seg och knepig survival horror.. det beror helt på vad man förväntar sig av ett spel om det blir kasst eller dåligt.

Sedan kan det ju självklart vara så att spelet är dåligt eller "meh" att det får just en sådan reaktion

Medlem

Passar nog bra in bland andra ytterst mediokra 3e parts spel till den synnerligen minimala core/hardcore marknaden på Wii. Tror nog de fokuerar på att locka några casuals, där ligger ju som vanligt majoriteten av Nintendos kunder, och de bryr sig inte nämnvärt om kvalité (vilket tyvärr få vanliga gamers heller gör)

1
Skriv svar