Cyberpunk 2077 – första heta teasern

Robot
Cyberpunk 2077 – första heta teasern

Beskåda The Witcher-skaparnas nästa titel i flådig CG, där poliser tar sig an en android som ballat ur fullständigt.

#cyberpunk-2077, #cd-projekt


Medlem
Cyberpunk 2077 – första heta teasern

Taggad!

Medlem

Detta var ingen dum CGI måste jag säga. Får hoppas på att CD projekt levererar ännu en gång!

Medlem
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra trailer, litar på CD projekt

Medlem

Fick lite Judge Dredd vibbar.

Medlem

Fint gjord trailer, det måste sägas.

Medlem

Den teasade precis som den skulle och lite till!

Medlem

Stilig teaser som definitivt gav mersmak

Medlem

Jävligt nice CGI! Som tidigare sagt, den gav verkligen mersmak och jag önskar redan nu att man kunde få se mer.

p.s
Om någon annan, så som jag, gillade låten i teasern så är det "Archive - Bullets"


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyberpunk%202020&um=1&ie=...

Dessa filmer gör tyvärr inget för mig längre. De skiljer sig oftast för mycket från det riktiga spelet. Har blivit bränd för många gånger på CG hyper.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Antyder du till att en mognare målgrupp inte tycker om bröst?

Vågat!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Meh, krävs lite för att få mig hypad. En halvdan CGI teaser med dåligt musikval gör inte mig mer sugen.

Medlem

Eftersom spelet heter Cyberpunk, så borde det väl påminna om Bladerunner? Ser många likheter på gator/skyskrapor och musiken från den filmen. Bör vara en inspirationskälla i alla fall. I filmen har tjejen page-frisyr. Här, längre, rakt hår.

Testpilot

Pepp !! Cd Project RED snubbarna har hittills inte gjort mig besviken.

Medlem

Vad fick vi ut av detta som vi kan räkna ut?
(flesta brukar alltid säga cgi får vi inget ut av)

Vi fick se hur stilen på kläderna armorn på polisen, och måste säga fyfan vad välgjort och snyggt ni kan ju räkna med det kmr se liknande ut ingame.

vapnen blir vanlig ammonition viket är kul

Kunde lika väl blivit laser svärd och plasma vapen bara.

Detta är iaf vad jag fick ut av detta och att trailern vart välgjord... riktigt jävla välgjort för vara första teasern, kmr komma en till cgi säkert med action i.

Medlem

CD Projekt Reds Adam Badowski har detta att säga om teasern:

"The teaser shows how the Psycho Squad might acquire a new member. The Psycho Squad specializes in combating “psychos” – individuals who overuse implants and substances that boost or otherwise alter the human body. There comes a point when they overdose on these innovations, and their bodies start to rebel against their biological body parts as well as against all things organic around them. Simply put, they start killing people, who they now derisively call ‘meatbags.’

When a psycho goes on the rampage, strange things can happen. There’s going to be a lot of carnage, so the psycho might be taken down by regular police, but they’re not always able to get the job done. When things spin out of control, they call in MAX-TAC (Maximum Force Tactical Division), popularly called the ‘Psycho Squad’. And these guys are exceptional, these guys are crack troops. The fact that they’re proud of that name tells you a bit about their mindset. They wear a badge with their official emblem on their right sleeve, but their left is reserved for their unofficial Psycho Squad emblem. It’s primitively made and the image itself is on the crude side of things. It’s not unlike a badge special force operators might make and wear to distinguish themselves from the ranks of grunts in any theatre of war. "

http://venturebeat.com/2013/01/10/cd-projekt-red-reveals-cybe...

Jag har inte spelat Cyberpunk men däremot lite Mutant och som jag skrev i en annan tråd så får jag Blade Runner vibbar av teasern. Påminner mig även om Ghost In The Shell som tillhör en av de bästa Anime som gjorts.

Medlem

Tack PcGamet för original-uppgifterna vilket lät betydligt bättre än vad FZ skrev ihop.

Medlem

Snygg trailer, apdålig musik. Skulle vart lite Trent Reznor.
Det är ju Cyberpunk för tusan!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Snygg trailer, bra musik.

Dock kanske ett samhälle där man får installera inget annat än gigantiska klor i sina armar kanske borde tänka om sin policy om augmentation. I övrigt så tycker jag detta påminner mer om själva kärnan i Battle Angel Alita men inte konstigt att folk pratar om sådana saker som GITS då de antagligen inte vet vad det första av nämnda "japanska Cyborg historier" är.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Är ni hundra att det är cgi trailer och inte i nivå med next gen konsol? Jag menar om det är 2015 som rimlig release så vill jag nog tro att grafiken kommer ligga på denna nivå. Jag menar det är inte långt från de techdemon man ser i omlopp. Jag tror cd projekt kan ligga på den nivån.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Vad fick vi ut av detta som vi kan räkna ut?
(flesta brukar alltid säga cgi får vi inget ut av)

Vi fick se hur stilen på kläderna armorn på polisen, och måste säga fyfan vad välgjort och snyggt ni kan ju räkna med det kmr se liknande ut ingame.

vapnen blir vanlig ammonition viket är kul

Kunde lika väl blivit laser svärd och plasma vapen bara.

Detta är iaf vad jag fick ut av detta och att trailern vart välgjord... riktigt jävla välgjort för vara första teasern, kmr komma en till cgi säkert med action i.

för att förmedla känslan i ett spel, symbolik och liknande, det finns ju inte.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Lätt att nissen hon sticker med i slutet heter Dredd i efternamn. Judge Dredds olydiga bror. Så löjligt likt att det inte var sant.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Spelet bygger på ett gammalt RPG och det är nog snarare det spelet som teasern vill få folk att tänka på än " halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen".

http://www.google.se/search?hl=sv&q=cyberpunk%202020&...

Varför är det då en halvnaken tjej med ihoptryckta bröst med i teasern om det inte är sexighet dom vill förmedla? Just sayin'.

Eller vad betyder mogen målgrupp för dig?

Medlem

Omedelbar känsla av behov har uppstått. Påminner mig starkt om G-police och Judge Dredd med stuk av Deus Ex.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Cool teaser, dålig musik. Slow motion börjar bli gammalt dock.

Spelet ligger högt på önskelistan.

Medlem

Fy satan va grymt!
Sicken underbar atmosfär dom fått in.

Dom har ju inte direkt misslyckats det senaste, så jag hoppas verkligen dom knyter ihop detta och levererar en upplevelse man sent kommer glömma..

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Citat:

...fokus ligger på en målgrupp modell mognare och äldre.

Härligt att det är en halvnaken "tjej" med ihoptryckta bröst och en massa skjutvapen då!

Du menar alltså att halvnakna tjejer passar bättre in i barnspel då..?

Tänk om, tänk rätt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

CD Projekt gör bra spel och det här blir säkert också bra, men nja, tycker det är trist att CD Projekt, som gör anspråk på att göra vuxna spel, återigen väljer att profilera sig med naken hud i en trailer/teaser.

123
Skriv svar