Kvinnorna tar plats på greenen i Tiger Woods PGA Tour 14

Robot
Kvinnorna tar plats på greenen i Tiger Woods PGA Tour 14

För första gången inkluderas ett karriärsläge för Ladies PGA Tour i ett Tiger Woods-spel.

#ea-sports


Medlem
Kvinnorna tar plats på greenen i Tiger Woods PGA Tour 14

Med Tiger Woods på planen så hade de inget annat val...

Medlem

Undrar om Mat-Tina är med...

Skrivet av Tomtefar:

Med Tiger Woods på planen så hade de inget annat val...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det var väl på tiden, Sverige har ju några duktiga golfare

Medlem

Tiger Woods tackar inte nej :).

Medlem

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Medlem
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

ZF
Medlem

minspel där tigern försöker klara fly i golfbil utan bucklor i plåt eller skalle inkluderas?

Medlem

Vågar man hoppas på damhåkky å damfotboll?


signatur

Styret upp och däcken ner

ZF
Medlem
Skrivet av Ellakk:

Vågar man hoppas på damhåkky å damfotboll?

har redan inkluderas en hockeydam i nått spel förra året, men uniformerna gör det ju lätt att missa.

annars borde det ju vara klockrent med damfotboll i spel, trevligare för ögonen och den aningen mer svårargumenterade uppfattningen "de har sämre teknik" blir ju rimligen irrelevant när man själv får stå för tekniken.

Geeks Gaming

Läst på status på Facebook. "Jag gick in i en spelaffär för att köpa gta san andreas. Hon som stod i kassan visste inte vilket spel jag mena så jag sa. - Man är en svart kille som krockar med bilar, slår kvinnor och springer runt med ett järnrör å beter sig som en idiot. Då gick hon och leta och kom tillbaka med Tiger Woods PGA TOUR 10 "

Medlem

[quote=ZF]

Skrivet av Ellakk"vågar man hoppas på damhåkky å damfotboll?[/quote:

har redan inkluderas en hockeydam i nått spel förra året, men uniformerna gör det ju lätt att missa.

annars borde det ju vara klockrent med damfotboll i spel, trevligare för ögonen och den aningen mer svårargumenterade uppfattningen "de har sämre teknik" blir ju rimligen irrelevant när man själv får stå för tekniken.

Sämre fysik bättre teknik har jag hört.


signatur

Styret upp och däcken ner

Redaktör
Ponny

Annika Sörenstam!!!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bra för jämställdheten , innan fick de bara vara med i Tigers säng...

Inaktiv

Kan dom inte ha några mellansekvenser där Elin jagar Tiger med en golfklubba ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Vad snackar ni om ? Tiger var ju otrogen mot Elin Nordegren inte nån som heter Eva,
fattar inte var ni fått det ifrån,

Elin Pernilla Maria Nordegren, man undrar ju var Eva finns nånstans i det namnet ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Vad snackar ni om ? Tiger var ju otrogen mot Elin Nordegren inte nån som heter Eva,
fattar inte var ni fått det ifrån,

Elin Pernilla Maria Nordegren, man undrar ju var Eva finns nånstans i det namnet ?

Alltså, hon var ju ihop med Eva Attling...

Edit: Efva...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Vad snackar ni om ? Tiger var ju otrogen mot Elin Nordegren inte nån som heter Eva,
fattar inte var ni fått det ifrån,

Elin Pernilla Maria Nordegren, man undrar ju var Eva finns nånstans i det namnet ?

Alltså, hon var ju ihop med Eva Attling...

Edit: Efva...

Nu hänger jag inte med alls,

Förklara vad Efva Attling har med det hela att göra,

Tiger Woods var ju gift Med Elin Nordegren, och var otrogen mot Elin,

Så varför skriver folk såhär då,

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Du ser vad det står ja ? Taskigt av honom att vara otrogen mot Eva,
hur kan Tiger vara otrogen mot Eva när han var gift med Elin ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Fick inte min PK-kommentar vara med?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Vad snackar ni om ? Tiger var ju otrogen mot Elin Nordegren inte nån som heter Eva,
fattar inte var ni fått det ifrån,

Elin Pernilla Maria Nordegren, man undrar ju var Eva finns nånstans i det namnet ?

Alltså, hon var ju ihop med Eva Attling...

Edit: Efva...

Nu hänger jag inte med alls,

Förklara vad Efva Attling har med det hela att göra,

Tiger Woods var ju gift Med Elin Nordegren, och var otrogen mot Elin,

Så varför skriver folk såhär då,

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Du ser vad det står ja ? Taskigt av honom att vara otrogen mot Eva,
hur kan Tiger vara otrogen mot Eva när han var gift med Elin ?

Men vad konstigt detta blev, var det inte Barbro Holmberg som var mamma till Elin eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Wow, den här tråden är urspårad t om med FZ-standards.

ZF
Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av North:

EA Sports har tydligen förlåtit Tiger Woods. Undrar om Eva gjort det? För mig är han en föredetting.

Efva är det väl?

.

Skrivet av electric8:

Hahaha Tiger Woods söker fru på plan nu ;). Haha taskigt av honom att vara otrogen emot Eva Nordegren hon är ju extremt het!

Vad snackar ni om ? Tiger var ju otrogen mot Elin Nordegren inte nån som heter Eva,
fattar inte var ni fått det ifrån,

Elin Pernilla Maria Nordegren, man undrar ju var Eva finns nånstans i det namnet ?

Alltså, hon var ju ihop med Eva Attling...

Edit: Efva...

really now.. från sugardaddy till sugarmom typ?

1
Skriv svar