CD Projekts nästa okända titel röjs 5 februari

Robot
CD Projekts nästa okända titel röjs 5 februari

Dolt i den färska teasern finns ett magiskt budskap, att deras okända titel också är ett öppenvärldsrollspel som är mycket närmare färdigställning än Cyberpunk 2077. Kan det vara Witcher 3 vi väntar på?

#cd-projekt, #cyberpunk-2077


Medlem
CD Projekts nästa okända titel röjs 5 februari

Witcher 3 vore ju inte helt fel. Tvåan var nära på perfekt.

Medlem

Jag vore extremt förvånad om det inte vore Witcher 3. Båda Witcher spelen har sålt bra och är en franchise som har extremt bra rykte, vore riktigt korkat för dem att inte göra en 3a då den definitivt skulle sälja bra.

Medlem

witcher 3 lär komma så enkelt är det men det är ju inte säkert att det är detta projectet som är de spelet
om det skulle vara witcher 3 som är open-world så skulle jag nog inte villja se det som en forsätning utan en spin-of som man inte spelar garalt i utan sin egen witcher.
tror att open-world och garalts story skulle bli lite för dålgit även om det skulle bli ganska bra tycker att 1an och 2an hadde ett bra sätt för att vara uppna men endåså inte.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Det är mer eller mindre garanterat Witcher 3. Och hoppas det också! Båda spelen är helt sjukt grymma (ettan med enhanced edition då). Älskar storyn och settingen i spelen. Väntar ivrigt!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

De hintar ju tillochmed att svaret är uppenbart. Klart det är The Witcher 3.

Medlem

ohh open world witcher 3 najs!!!!!!!!!

sen om det blir halvtaskigt så vet man endå det är bättre än andra och blir en träning till att göra cyberpunk så bra som möjligt!

Jag hoppas oxå cyberpunk och witcher 3 har multiplayer funktioner co-op iaf vad mer i Mp dunno men iaf co-op!

cant wait!

Medlem

Tvivlar det är witcher 3, men det andra spelet som nästan var klart är nog det.

Medlem

Förstod aldrig storheten med Witcher 2, men hey live and let live, öppen för att testa en e.v 3:a.

Medlem

Witcher! Nilfgaard! Tredje världskriget (typ)! Yenniefer!

Medlem

Älskar företag som CD Projekt! De vänder sig direkt till spelaren och gör spel för spelaren.

Medlem

Vad har hänt med Geralts ansikte i bilden? Mod?

Medlem

Witcher 3 är ett måste. Nilfgaard, The Wild Hunt och Yennefer liksom. Hela tvåan, precis som i Mass Effect, fungerade för att leda upp till trean, precis som ettan i huvudsak introducerade en till världen och subtilt visade en röd tråd.

Medlem

Witcher 3 låter utmärkt imo, släpps alldeles för få vettiga spel och alltför många som bara säljer på reklam/hype/känd IP,n inte kvalité och innehåll som ex. Witcher serien.

Medlem
Inaktiv

Ojojojojoj jag kan inte bärga mig!

Medlem
Skrivet av Schluug:

Witcher 3 vore ju inte helt fel. Tvåan var nära på perfekt.

Ett riktigt riktigt bra spel men nog finns det flera fel på det. T.ex. att man inte riktigt vet när man ska dricka sina potions förens det är för sent och man inte kan dricka längre.

Ser fram emot fortsättningen! Geralt måste ju hitta Jennifer även om jag tror att han inte kommer tycka om det han finner. Hon är ju nånstans i Nilfgaard om jag har förstått rätt.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Witcher 3 vore ju inte helt fel. Tvåan var nära på perfekt.

Hade enorma fötväntningar på det spelet. Det blev bra, men inte alls så bra som jag hoppades på.

Har inte spelat det sedan det släpptes, får se nästa gång om man ändrar uppfattning.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar