Mer Fallout teasat från Three Dog-röstskådisen

Medlem

Hoppas dom tar hjälp utav obsidian

Medlem
Skrivet av Aledwarf:

Hoppas dom tar hjälp utav obsidian

Mmmmm... Obsidian ja...linjärt spelande med invisible walls är vad alla sandboxare vill ha

Medlem

Dear Bethesda,

Don't make a terrible game.

Yours, the Internet.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Newklear:

Fallout + Frostbite, GO!

Eller varför inte försöka med turbaserat RPG igen?
Kan Xcom kan väl Fallout?

Yeah, Fallout är inte Fallout utan turbaserad strategi :D...mörkare atmosfär ska det vara också

Precis, och möjligheten att kroppar halvt exploderar av pistoler, och köttas sönder av miniguns...

Minnena från när man stötte på en grupp mutanter i öknen för första gången... Ahh, those were the times!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas dom nyktrar till och slänger in möjlighet till CO-OP!!

phi
Medlem

Jag kommer att ha extremt låga förväntningar på ett Fallout 4 från Bethesda. Dom vet inte vad dom håller på med när det gäller Fallout-licensen. Fallout 3 var verkligen inte bra enligt mig men New Vegas var helt klart bättre men då fick vi ändå dras med den hemska Gamebryo-motorn.

Medlem
Skrivet av purjo:

Skulle vara kul med nytt Fallout, gillade aldrig trean men New Vegas var förjävla skoj.

Dock tycker jag inte new vegas var lika mörkt av sig inom allt som t.e.x fallout 3 var. Tycker new vegas var för glatt v sig

Medlem
Skrivet av isma:

Jag trodde att vi redan visste att dom gör ett fallout 4?! Det ska ta plats i san fransisco området såvitt jag förstår. Jag tyckte 3an var bra, men fallout new vegas var fantastisk! Obsidian gör bra skit! Ser mycket fram emot bethesdas nästa i serien. Fallout 1 å 2 är defimitivt några av mina absolut favoritspel!

Ok vart fick du reda på det?...

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av vampyrer_suger:

Three dog var inte min favorit i Fo3, men den karaktären var ändå lite lustig.

Jag hoppas iaf mest av allt att Fo4 blir lite mer hardcore som Fo-Fo2. Pundare, horor, och arga jävla rednecks och mutanter i varje hörn.

Ett Fallout baserat på Malmö?

Ja, varför inte.

fick mig att skratta, tack

Fallout 4 låter helt okej för mig!

Medlem

Men lever T-Dog? Jag sköt ju ihjäl han! =D

Medlem

Det är fan på tiden med ett nytt Fallout. Jävla sköna spel alltså.

Medlem

Fallout 3 är ett okej spel.
Men tänker man tillbaka på de gamla spelen och jämför är det riktigt jävla dåligt. Var är humorn, var är valen, varför kan jag inte vara ett omoraliskt jävla svin och ta konsekvenserna av det. Att bli childkiller i F2 var sjukt jobbigt då prisjägare var ute efter dig hela tiden. Men det lärde mig, skjut aldrig i närheten av barn för de kan springa rakt framför skottlinjen.

Medlem

Åh, gamla goda Fallout... Ettan var skoj, men kort, Tvåan blev lite väl långdraget, synd att slutet bara hade en lösning. Önskar man hade kunnat använda speech skills mer i slutomgångarna, eller sneak och bara smyga förbi Frank Horrigan. Eller kanske pick-pocket:a en nyckel från honom och sticka iväg. Aja, jag gjorde iaf 17999 skada på honom med den där 4.7mm mini-gun:en... vad hette den? Var det Avenger? Sen var jag väl inte helt glad att varje gång ta mig igenom Temple of Trials varje gång jag startade om, men man fick ju iaf lite XP om man desarmerade alla fällor och så. Well well, good old days.

Btw, nån som testat på Fallout: Tactics?

Edit:"Vindicator" var det den hette, den där mini-gunnen.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Ni har fått ett babbys första fallout : Fallout 3
Sedan ett halv vettigt fallout : fallout NV.

Kan vi få ett riktigt fallout nu?

A just det, Bethesda kan inte skapa bra spel. Tur för de att så många tycker om deras skräp iaf.

Tur man har Wasteland 2 att se fram emot.

12
Skriv svar