Steam-rean – helgen då favoritdealsen återkommer

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

inte alltid. Men vill du hitta fullt med virus och porr där? Inte jag! (ursäkta mitt språk men jag fann att det behövdes för stt förtydliga min motivering)

Skribent
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

inte alltid. Men vill du hitta fullt med virus och porr där? Inte jag! (ursäkta mitt språk men jag fann att det behövdes för stt förtydliga min motivering)

Inte hittar då jag något som jag skulle klassa som porr i Google play-appen, dessutom vill folk ha det så varför inte? Gällande virus så får man läsa vad man ger apparna för rättigheter, installerar man en app som vill ha tillgång till telefonens register, möjligheter att koppla upp sig på internet, möjligheter att starta telefonsamtal och möjlighet att skicka sms så kan man få lite skadlig kod på köpet. Detta gäller alla mobila operativsystemen som jag förstått det, att man alltså godkänner rättigheter för apparna vid installation. Har jag fel så rätta mig gärna.

Skillnaden är med ios tillåts inga programinstallationer som inte Apple godkänt medan med Android är det en inställning där ursprungsrekommendation är att du inte installerar "opålitlig" programvara, fast du kan som sagt ända den och installera ändå.

edit: Detta är dock en helt annan diskussion är det nyheten handlar om så jag tycker vi lägger ner den alternativ flyttar den till forumet. Du får självklart svara på mitt inlägg men jag kommer inte diskutera detta något mer i den här nyhetstråden.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

inte alltid. Men vill du hitta fullt med virus och porr där? Inte jag! (ursäkta mitt språk men jag fann att det behövdes för stt förtydliga min motivering)

Inte hittar då jag något som jag skulle klassa som porr i Google play-appen, dessutom vill folk ha det så varför inte? Gällande virus så får man läsa vad man ger apparna för rättigheter, installerar man en app som vill ha tillgång till telefonens register, möjligheter att koppla upp sig på internet, möjligheter att starta telefonsamtal och möjlighet att skicka sms så kan man få lite skadlig kod på köpet. Detta gäller alla mobila operativsystemen som jag förstått det, att man alltså godkänner rättigheter för apparna vid installation. Har jag fel så rätta mig gärna.

Skillnaden är med ios tillåts inga programinstallationer som inte Apple godkänt medan med Android är det en inställning där ursprungsrekommendation är att du inte installerar "opålitlig" programvara, fast du kan som sagt ända den och installera ändå.

edit: Detta är dock en helt annan diskussion är det nyheten handlar om så jag tycker vi lägger ner den alternativ flyttar den till forumet. Du får självklart svara på mitt inlägg men jag kommer inte diskutera detta något mer i den här nyhetstråden.

jp du har rätt. Fel tråd Men jag har faktiskt funnit hardcore porr där ilag med mina kamrater nån gång då vi kollat runt där :/

Medlem

Jag som baara väntade att The Walking Dead skulle gå ner till 75% nån gång.

Medlem

Skönt den äntligen är slut!

Köpt:
Of Orcs and Men
Deadlight (hur gamla awesome är inte detta spelet?!)
Awesomenauts
HOMMV: Tribes of the East
Serious Sam 3: BFE
Alan Wake: American nightmare
Warhammer 40.000 Space Marine
Magicka
From Dust
Tropico 4
Dead Island
Stalker
Stalker 2
Trine 2
Portal
Portal 2

Ska köpa Natural Selection 2 med, verkligen fått hålla igen för att inte köpa fler

Medlem

Jag tyckte att rean var ganska kass men det visade sig när jag räknade på det att jag ändå spenderade 1500 kr på denna rea Dock fick jag ihop typ 35 spel för den summan

Medlem

Sjuka monster rea. Helvete vad jag har handlat

Medlem
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

inte alltid. Men vill du hitta fullt med virus och porr där?

Haha och där gick alla spelnördar i hela Sverige och köpte en android-telefon

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av TontteJooi:

rekomenderar starkt du köper en efter som Android och Google Play inte har någon censur och det i princip finns virus där. Dessutom är Lumia 920 ett trkniskt mästerverk Apparna kommer nog i sinom tid

Måste bara fråga om du seriöst anser att ett argument för att undvika andrioid är för att google play INTE är censurerat? Dvs du anser censur är något bra?

inte alltid. Men vill du hitta fullt med virus och porr där?

Haha och där gick alla spelnördar i hela Sverige och köpte en android-telefon

tur är man finländare då

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Skulle inte ens köpa Dishonored för -99%! 8)

w00t?! Missförstår jag? Dishonored är bland det bästa som släppts på år och dagar och vare sig man gillar genren eller inte är spelet förbannat finslipat, nytänkande och välgjort. Är inte det något som ska uppskattas?

Medlem

Det blev The Witcher 2. Har inte hunnit prova det ännu - gamla burken hade inte orkat köra det på maxinställningar, men på nybyggda maskinen är det inga problem. Det var enda anledningen till varför jag väntat.

Medlem

jag köpte bara 1 spel.. vad hände? :/

Medlem

Tyvärr har de inte haft Fallout spelen för de riktigt stora reorna.
Var ute efter Fallout: NV Ultimate ED.

Nåväl, kommer mer tillfällen...

Köpte två spel spel + DLC till Civ 5. Ganska fattigt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

För mig blev det:

Dishonored
Serious Sam 3: BFE
Sniper Elite: V2
Borderlands 2
Max Payne 3


signatur

cags

Medlem

Kunde inte hålla mig... köpte The Walking Dead


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Det var bra rea men som andra sagt så har Steam kört så många reor att man liksom inte reagerar så mycket längre. Jag har nog faktist allt jag är intresserad av nu och allt är inhandlat på rea. Vem köper spel på Steam för ordinarie pris egentligen undrar jag? Skulle gärna se statsen för ordinarie pris försäljningen. Nåväl det blev iallafall till sist:

Civ 5 expasionen Gods and Kings
Mirror's Edge
Defcon
Blades of Time Limited edition
dlc till Killing Floor


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av electric8:

Är det bara jag som tycker att 2012-13 vintereorna har varit katastrofalt dåligt. Vare verkligen REA eller ba priser skrivna i rött?

Så du tycker att spel som tex Max Payne 3 för 120 spänn är dåligt? Skämtar du eller..?

Medlem
Skrivet av DaneShady:
Skrivet av electric8:

Är det bara jag som tycker att 2012-13 vintereorna har varit katastrofalt dåligt. Vare verkligen REA eller ba priser skrivna i rött?

Så du tycker att spel som tex Max Payne 3 för 120 spänn är dåligt? Skämtar du eller..?

Syftar mest på tv och data


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

12
Skriv svar