[Säljes/Bytes] PS3-konsol med PS2-bakåtkompatiblitet.

Inaktiv
[Säljes/Bytes] PS3-konsol med PS2-bakåtkompatiblitet.

Jag är väldigt sugen på att skaffa en Wii U och vill därför sälja/byta min PS3 60GB. ( PS2-kompatibel)

Till konsollen medföljer, 2st Sixaxis kontroller +1st Dual-Shock 3 kontroll,
samt PS2-minneskortsadapter och alla (drygt 40st) PS2 + PS3 spel på den här sidan:
http://www.fz.se/forum/kopes-saljes/saljes-en-rad-konsolspel-...

Förrutom de spel som står på listan så ingår: MGS4, 4st Tenchu spel och Little Big Planet.

Önskat pris = Nuvarande lägstapris på Nintendo Wii U - Premium. (skrivande stund 3500kr)


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Idag är sista chansen, för klockan 23:59 så tar jag ner båda erbjudandena!
Den 14:e går allt som är kvar till inbyte hos närmsta spelbutik.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Tror inte du kan sälja ens en 320Gb PS3 begagnad för 3500 :/ köpte min ny för två år sedan för 280€ vilket motsarar ungefär 3000kr. Vill inte klaga men jag drar dig tillbaka till verkligheten. :/

Medlem

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

Medlem
Skrivet av isorill:

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

missade det INTE skulle kunnat köpa det också men hade inga PS2 spel och den modellen skulle varit 30€ dyrare

Medlem
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

missade det INTE skulle kunnat köpa det också men hade inga PS2 spel och den modellen skulle varit 30€ dyrare

Då antar jag även att du vet att det idag inte går att få tag på en ny PS3 med bakåtkompatibilitet utan att det bara var den första utgåvan som hade det? Och därför är den versionen idag ganska dyr att köpa i andra hand men din variant som inte är det skulle aldrig vara värd lika mycket eller mer än vad du köpte den för ny.

Medlem
Skrivet av isorill:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

missade det INTE skulle kunnat köpa det också men hade inga PS2 spel och den modellen skulle varit 30€ dyrare

Då antar jag även att du vet att det idag inte går att få tag på en ny PS3 med bakåtkompatibilitet utan att det bara var den första utgåvan som hade det? Och därför är den versionen idag ganska dyr att köpa i andra hand men din variant som inte är det skulle aldrig vara värd lika mycket eller mer än vad du köpte den för ny.

klart den inte skulle vara det. Jag vet att det finns folk som värdesätter det. Men är du verkligen säker på att det inte finns nyare versioner som är bakåtkompatibla? Kollade up serienumren för dom (stod i handboken) och där fanns visst Slim modeller på 250Gb? Eller är detjag som är yr och minns fel?

Medlem
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

missade det INTE skulle kunnat köpa det också men hade inga PS2 spel och den modellen skulle varit 30€ dyrare

Då antar jag även att du vet att det idag inte går att få tag på en ny PS3 med bakåtkompatibilitet utan att det bara var den första utgåvan som hade det? Och därför är den versionen idag ganska dyr att köpa i andra hand men din variant som inte är det skulle aldrig vara värd lika mycket eller mer än vad du köpte den för ny.

klart den inte skulle vara det. Jag vet att det finns folk som värdesätter det. Men är du verkligen säker på att det inte finns nyare versioner som är bakåtkompatibla? Kollade up serienumren för dom (stod i handboken) och där fanns visst Slim modeller på 250Gb? Eller är detjag som är yr och minns fel?

Joda finns Slim modeller som har 250gb hårddisk men det finns ingen slim modell som kan köra PS2 spel. http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 där finns en lista på vilka som stödjer PS2 spel.

Medlem
Skrivet av isorill:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:
Skrivet av TontteJooi:
Skrivet av isorill:

Hans PS3 är bakåt kompatibel om du missade det.

missade det INTE skulle kunnat köpa det också men hade inga PS2 spel och den modellen skulle varit 30€ dyrare

Då antar jag även att du vet att det idag inte går att få tag på en ny PS3 med bakåtkompatibilitet utan att det bara var den första utgåvan som hade det? Och därför är den versionen idag ganska dyr att köpa i andra hand men din variant som inte är det skulle aldrig vara värd lika mycket eller mer än vad du köpte den för ny.

klart den inte skulle vara det. Jag vet att det finns folk som värdesätter det. Men är du verkligen säker på att det inte finns nyare versioner som är bakåtkompatibla? Kollade up serienumren för dom (stod i handboken) och där fanns visst Slim modeller på 250Gb? Eller är detjag som är yr och minns fel?

Joda finns Slim modeller som har 250gb hårddisk men det finns ingen slim modell som kan köra PS2 spel. http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 där finns en lista på vilka som stödjer PS2 spel.

då är det nog bara jag som minns fel kul att du rättade mih, nu lärde jag ju mig nåt

1
Skriv svar