LittleBigPlanet 2: Extras Edition på väg

Robot
LittleBigPlanet 2: Extras Edition på väg

Originalspelet, en drös kostymer och tillägg som låter dig spela med både din Vita och Move. Närmar sig en butik nära dig.

#sony, #littlebigplanet-2


Medlem
LittleBigPlanet 2: Extras Edition på väg

Är det material (banor) till Playstation Move som man får med, eller? Har för mig att man fick playstation move-stöd gratis.

Medlem

Då är frågan om det är billigare att ladda ner spelet "gratis" med psn+ och köpa tilläggen eller köpa det här paketet

Inaktiv
Skrivet av matnojje:

Då är frågan om det är billigare att ladda ner spelet "gratis" med psn+ och köpa tilläggen eller köpa det här paketet

Och jag som tycker PSN är dyrare än EBGames/Gamestop.

Helskotta vad dyrt det är att handla där, föredrar en fysisk kopia som är mycket billigare.

Medlem

Hum har redan allt å jag som inte ens tycker om lbp så mycket Har fått alla lbp spelen från sony(psp lbp) och psn+. förutom lbp vita å senaste cross-controller packet dom köpte jag faktiskt.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av matnojje:

Då är frågan om det är billigare att ladda ner spelet "gratis" med psn+ och köpa tilläggen eller köpa det här paketet

Och jag som tycker PSN är dyrare än EBGames/Gamestop.

Helskotta vad dyrt det är att handla där, föredrar en fysisk kopia som är mycket billigare.

Fast playstation plus betalar man 145kr och får en hel dröse spel "gratis" i tre månader. Där är bland annat lbp2.

1
Skriv svar