Kickstarter för mer Video Game High School

Robot
Kickstarter för mer Video Game High School

Första säsongens episoder har setts över 40 miljoner gånger på Youtube. Nu samlar Freddie Wong och resten in kapital till en andra säsong.


Medlem
Kickstarter för mer Video Game High School

Aldrig hört talas om, kanske får kolla ett avsnitt efter jobbet. Är det skoj?

Medlem
Skrivet av purjo:

Aldrig hört talas om, kanske får kolla ett avsnitt efter jobbet. Är det skoj?

Jag skulle nog summera det som en videoserie från riktigt duktiga Youtube-veteraner. Det är cheesy i stil med "vanliga tonårsdraman", med en touch av ironiskt cheesy, dragerat med ett lustigt gamer-perspektiv på det hela.

En skön och chill serie, om än med något varierande kvalitet på avsnitten. Med det sagt ser jag fram emot fortsättningen.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Håller med Harpa, helt okej, dock lite varierande kvalitet.
Det ända jag tyckte var riktigt skumt var att Freddie spelade en utav huvudkaraktärens väns pappa, fastän de i ålder knappast kan vara mer än 5 år mellan dem. Kanske jag som fått något om bakfoten dock.

Medlem

Hehe kikade på första avsnittet av säsong 1 nu, jävligt roligt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

Håller med Harpa, helt okej, dock lite varierande kvalitet.
Det ända jag tyckte var riktigt skumt var att Freddie spelade en utav huvudkaraktärens väns pappa, fastän de i ålder knappast kan vara mer än 5 år mellan dem. Kanske jag som fått något om bakfoten dock.

Nu kanske jag också fått något om bakfoten men vill minnas att de är bröder på riktigt.


signatur
ELF
Medlem

Hade helt glömt bort denna serie. Var det här på FZ som det gjordes en artikel om den förra året eller något?
Hur eller hur så var i alla fall första avsnittet bra.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Massy:
Skrivet av LordVaakos:

Håller med Harpa, helt okej, dock lite varierande kvalitet.
Det ända jag tyckte var riktigt skumt var att Freddie spelade en utav huvudkaraktärens väns pappa, fastän de i ålder knappast kan vara mer än 5 år mellan dem. Kanske jag som fått något om bakfoten dock.

Nu kanske jag också fått något om bakfoten men vill minnas att de är bröder på riktigt.

Jimmie Wong är Freddie wongs brosa Irl ja. I serien så spelar Freddie Jimmies farsa

Medlem

Aldrig innan gört talas om denna serie fat man kollat en del på Wong. Börja titta nu, ganska okej faktiskt

Medlem

Jag dras särskilt mycket till just VGS för att den är i min smak ! Längtar till säsong 2 nu, hoppas det blir lika underbart ! =D

Medlem

Serien är helt underbar.

Flakmonkey

Självklart för mig att ge lite pengar till det här gänget. De har redan visat att de kan leverera någonting och dessutom någonting som är riktigt underhållande och av bra kvalitet.

"Shut up and take my money" som de säger

Medlem

Slängde in 15$
Tyckte första säsongen var riktigt underhållande och välgjord.

Medlem

Kul att dom försöker göra något med det här temat men det jag sett är riktigt obegåvat, överspelat och fjantigt. Tyvärr.

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

Kul att dom försöker göra något med det här temat men det jag sett är riktigt obegåvat, överspelat och fjantigt. Tyvärr.

Välkommen till youtube, det finns detta och sen finns det "the weird part of youtube"

Have fun.

Inaktiv

Kollade första episoden ikväll. Det var faktiskt ganska roligt... Och då jag har jävligt svårt för dagens sitcoms öht. Ska helt klart fortsätta kolla på VGHS.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Kamikazeb:

Kul att dom försöker göra något med det här temat men det jag sett är riktigt obegåvat, överspelat och fjantigt. Tyvärr.

Det är väl det som är poängen med denna serie, att det ska vara fjantigt och oseriöst, fast på ett seriöst sätt.

Älskade första säsongen så jag har höga förväntningar för denna.

Medlem

FreddieW borde ju bada i youtube reklampengar så fattar inte riktigt varför de behöver be om cash. Känns osm att varenda person som gör någonting kan be om gratis pengar från folk oavsett om de har kaptial eller inte.

1
Skriv svar