Spelåret 2013, del 1

Robot
Medlem
Spelåret 2013, del 1

Watch Dogs!
Det har varit sååå tyst om detta. Men sååå hett det är!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Inget Heart of the Swarm?

Redaktör
Ponny
Skrivet av VeGeTa_0709:

Inget Heart of the Swarm?

Detta är del 1 av 5. Och blott 6 av 30 titlar. Det går fler tåg, så ge inte upp hoppet.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Wastelands 2, Carmageddon: Reincarnation, Shadowrun Returns...
2013/14 är det Kickstarterspelen som ger utslag på min hypemätare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Blizzard All-Stars!!!

Bara jag som inte ser fram emot nya bioshock? Inga titlar som väckte mitt intresse i denna del i alla fall.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av VeGeTa_0709:

Inget Heart of the Swarm?

Detta är del 1 av 5. Och blott 6 av 30 titlar. Det går fler tåg, så ge inte upp hoppet.

Så går det när man inte läser ordentligt

Medlem

Wow det ser riktigt fräckt ut. Arma 3 kan jag tänka mig bli grymt. Och Amnesia visste jag inte ens det skulle komma ett nytt. Jag ska spela Dark Descent typ snart men när jag startade upp sist så var det så läskigt att jag stängde av

Jag ska försöka tvinga mig ändå.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Finns ju inga ord som kan beskriva hur jag känner för ArmA3.

Äntligen är det här snart. Herrejesus.

Inaktiv

GTA V kan ju bli det sorligaste spelet någonsin. Dvs att man gör ett helt fantastiskt spel till en i år 8 år gammal maskin som inte klarar av det.

De måste ta sitt förnuft till fånga och släppa detta på PC!

Medlem

Ni No Kuni, GTA V, CoH 2 och förhoppningsvis Metal Gear Solid är nog min mest efterlängtade, utannonserade spel

Medlem

Av AAA-titlarna så är det Bioshock: infinite, GTA 5 samt Simcity som är garanterade köp än så länge, sen kan man väl räkna med ett nytt AssCreed någon gång till hösten.

Inaktiv

För mig är det GTA V, Company of Heroes 2, South Park and kanske Sim City... Och Starcraft II - Exp1 om det inte suger

Skrivet av SID 6.7:

Wastelands 2, Carmageddon: Reincarnation, Shadowrun Returns...
2013/14 är det Kickstarterspelen som ger utslag på min hypemätare.

Oh, jag glömde dem, också Wasteland 2, Carmageddon: Reincarnation och Project Eternity.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zhrooms:

Dej Säta

Inte bra berättarröst tyvärr.

Det blir bättre, första röstläggningen efter julen blev lite skakig.


signatur
Medlem

GTA V och Arma 3 är väl det intressanta. Amnesia är ju också ett spel men sen var det lite mycket barnkalas.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Ni No Kuni! Kommer bli en härlig helg! Bara att slänga ut sambon, stänga av mobiltelefon och bomma igen fönsterna

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av zhrooms:

Dej Säta

Inte bra berättarröst tyvärr.

Det blir bättre, första röstläggningen efter julen blev lite skakig.

Ja jag säger då det. Förbannade julmat

Inaktiv

Ett fåtal spel att se fram emot: Aliens: Colonial Marines, Star Trek: The Game, Star Wars 1313, ArmA III, Cyberpunk 2077, Doom 4, Half Life 3, Prey 2, Rome II: Total War, Remember Me, War For The Overworld, Warhammer 40,000: Dark Millenium, Dawn of War 3 och självklart en färdig version av Project Reality efter inte mindre än sju år i produktionen.

Medlem

sluta göra videos. mycket bättre överblick med artiklar så man kan läsa vad man vill läsa istället för att "behöva spola"

Medlem

CoH2/Wastelands/Planetary Annihilation (den släpps väl i år? Eller iofs kanske det var nästa år).
GTA ser också riktigt bra ut..

andra:
Cyberpunk/Elderscrolls Online/Arma III.

Det finns fler - men jag kommer inte på så många så här på rak arm.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sim City all the way.

Medlem
Skrivet av Carrrl:

Sim City all the way.

Ahh den rackaren också - men det var löjligt vad dyrt spelet är


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Carrrl:

Sim City all the way.

Ahh den rackaren också - men det var löjligt vad dyrt spelet är

Hittade den här tråden på reddit.

http://www.reddit.com/r/SimCity/comments/16dqoi/preorder_sim_...

En liten discount.

Medlem

Alla spel jag vill ha finns redan. Men jag saknar pengar och rätt plattform =(


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Rome 2 är det spelet av största vikt för mig, resten är skitsamma.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Än så länge är Dead Space 3, Bioshock Infinite och Tomb Raider förhandsbokat, funderade starkt på Sim City, men för att det är så dyrt och för att jag inte är allt för förtjust i deras alltid online princip som tar död på moddingscenen som alltid funnits kring spelet så väntar jag med det.
I övrigt så är ju Rome 2 Total War, Star Wars 1313 och Amnesia: A machine for Pigs högintressanta
EDIT: Ser ut att bli ett riktigt bra spelår

Medlem

Givna: Last of Us, Beyond: Two Souls, GTA V och Arma III

Kanske: Sim City, TES Online (orkar man ett mmorpg igen?), Watch Dogs, Star Wars 1313, Bioshock: Infinite och South Park.

Sen hoppas jag, förmodligen förgäves, på Half-Life 3. Sen ser jag givetvis fram emot fortsättningen på modden/remaken Black Mesa!

Medlem

Vad heter låten i början? Riktigt skön !

Medlem
Skrivet av hatrik:

Vad heter låten i början? Riktigt skön !

Beast of America

https://www.youtube.com/watch?v=EwV37RxsQps


signatur

Videomupp

12
Skriv svar