Bilder från actionrollspelet Mars

Robot
Bilder från actionrollspelet Mars

Cyanide har tidigare gett ut actionrollspelen Game of Thrones och Of Orcs and Men. Under 2013 kommer deras nästa, det cyberpunk-osande äventyret Mars: War Logs.

#cyanide-interactive, #game-of-thrones, #of-orcs-and-men, #mars-war-logs, #spiders


Medlem
Bilder från actionrollspelet Mars

Wow, är det ingame bilder alltså? Ser riktigt snyggt ut iaf!

Medlem

Lite suddigt bara. Väntar på lite ingame footage.

Medlem

Största problemet jag hade med Of Orcs and Men var att stridsystemet kändes klumpigt. Vad jag läst så var det likadant med a game of thrones. Så detta kan nog bli riktigt bra om stridssystemet blir vettigt.

Medlem

Vill fortfarande skaffa och spela Of Orcs and Men faktiskt... men känns som ett spel gjort för konsolen så tänker väl plocka upp det till xboxen när det blivit lite billigare.

Medlem

får väl läsa in sig om bloggar osv om detta

Medlem
Skrivet av omgponies:

Största problemet jag hade med Of Orcs and Men var att stridsystemet kändes klumpigt. Vad jag läst så var det likadant med a game of thrones. Så detta kan nog bli riktigt bra om stridssystemet blir vettigt.

De slaktade Game of Thrones två gånger om på drygt ett halvår och jag kommer inte förlåta Cyanide för det. Genesis var ett skämt.

Medlem

Ser bra ut iallafall. Dock så hänger det på storyn och gameplayet.

Medlem

Kan väl inte säga att Of Orcs and Men fick ett så dåligt mottagande med ett snitt på 69%(PC) på Metacritic. tyckte själv det var hyfsat och hyfsat nytänkande i grundstoryn i alla fall.

Game of Thrones provade jag aldrig, visste att jag bara skulle bli besviken efter böckerna/TV-serien.

FM-guru
F.d. Sisyr

Inte prövat Of Orcs and Men, men Game of Thrones-spelet var väldigt välskrivet (det nya materialet, alltså, förlagan är förstås briljant) och kul ur en storymässig synpunkt. Gameplayet lämnade däremot jävligt mycket att önska...

1
Skriv svar