Gamla quake 2-spelare sökes!

Medlem
Gamla quake 2-spelare sökes!

Tjena hoppsan!

Här har ni en gammal quake 2 lirare som inte sett spelet på nio långa år. Jag lever fortfarande och frodas vilket jag hoppas även ni gör!

Nu är det så att jag är sugen på att ta upp kontakten med er gamla rävar man en gång i tiden spenderat alla sina lediga timmar med i (mitt fall) 5 års tid. Jag har en kanal på qnet som heter #returners som jag gärna ser att ni kikar in i. Idla, snacka, gör vad ni vill, kom och träffas!

Hoppas någon av er fortfarande använder er av FZ, själv har jag varit rätt inaktiv sen 2004.

Hoppas vi ses!

/ Zephyr

Medlem
Medlem

Hehe trevligt värre, men jag har inte velat med IRC på flera år, men drar jag in där igen så lägger jag gärna till rummet i auto listan


signatur

Nämen!

Medlem

hm, zephyr känner man igen.
Vart hade du spelat och om jag inte missminner mig är du från skåne?

Medlem

Jag är från Stockholm och spelade bl.a i Prophecy och Wizards i slutet på karriären.

Medlem
Skrivet av Zephyr:

Jag är från Stockholm och spelade bl.a i Prophecy och Wizards i slutet på karriären.

ok, känner igen nicket iaf. Kan ha hänt att vi spelat mot varandra nån gång.

Medlem

Jag känner så väl igen dig Zephyr, trots alla år. Själv nickade jag Im eller Imiss och lirade bland annat med [*] med bl.a. Digital och Chewie. Good times.

Medlem
Skrivet av Imiss:

Jag känner så väl igen dig Zephyr, trots alla år. Själv nickade jag Im eller Imiss och lirade bland annat med [*] med bl.a. Digital och Chewie. Good times.

hah, kommer ihåg när man satt och specca chewie när han körde mot zarK... good times

1
Skriv svar