Klassuppvisning från Neverwinter

Robot
Klassuppvisning från Neverwinter

Spana in klasserna i Cryptics Neverwinter-tolkning idag!

#cryptic-studios, #neverwinter


Medlem
Klassuppvisning från Neverwinter

"Great weapon fighter" *suck*

Medlem
Skrivet av painOplenty:

"Great weapon fighter" *suck*

Reagerade på det också.. Kallar de seriöst en klass för Great Weapon Fighter?.. Såg att de andra kallades för Guardian Fighter, Trickster Rogue.. Snacka om att försöka locka in den yngre marknaden med "coola" klassnamn.

Medlem
Medlem

Kanske samma person som namngivit dessa klasser som tyckte att "Warfighter" var en bra titel.

Medlem

Vi är dinosaurier. Vårt bäst före-datum är sedan länge förbi.

Vår framtid består av att sucka framför skärmen och muttra "det var bättre förr..."

Medlem
Skrivet av painOplenty:

"Great weapon fighter" *suck*

Så länge de inte döper klassen till Warrior så är jag nöjd.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Moderator | Testpilot

Tycker spelet ser kul ut, men för att vara en DnD så, näe.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

made me puke! wow noll inlevelse i fighten såg bara löjligt ut så som han snurrar å har sig..

Medlem

Enligt en vän som spelat betan så ska detta vara det sämsta spelet i mannaminne...

Medlem
Medlem

Ser lite väl barnsligt ut. Börjar bli duktigt trött på alla pegi 12 MMO-lir...

Medlem

Haha. Det finns inte mer att säga än ett gott skratt. Jag brukar sällan döma ett spel efter en videosnutt, men jag törs lova att jag aldrig kommer spela detta. Men då tillhör jag väl inte deras målgrupp på 13½ heller.

Medlem
Skrivet av Draug:

Vi är dinosaurier. Vårt bäst före-datum är sedan länge förbi.

Vår framtid består av att sucka framför skärmen och muttra "det var bättre förr..."

Haha, kände igen mig lite för mycket för att det skulle kännas avslappnat där. Men när man gör ett Tekken av arvet från Neverwinter tycker jag det finns fog för att bli lite butter.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag vet inte om det verkligen är en klass, tror mer det rör sig om en sub-klass som är "great weapon fighter" då "fighter" i sig är en klass i neverwinter.

Medlem

Ouuuuch, det hade gynnat dem att inte visa det här klippet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Cryptic... så nära ett scam företag man kan komma.
Rena rama WarZ.

Medlem

Är det bara jag som är upprörd över att dom använder namnet Neverwinter? Tycker detta är en stor jä*la skandal!!

Jag antar att dom ligger i alpha stadiet då det ser fruktansvärt oklart ut.

Medlem

Fighter "klassen" har väll funnits i Neverwinter innan om jag inte minns fel?
Sedan är det väll så att denna "klassen" ska ha fokus på stora två handade yxor och svärd (som på engelska heter Great sword / axe), där av Great Weapon Fighter.

Ser trevligt ut, men är så sjukt MMO trött just nu så det är nog inget för mig.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Cryptic Eh? Så vi kan förvänta oss en karaktärsgenerator som är roligare än själva spelet och assets som är återanvända sedan CoX och Startrek Online?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

"Nu med de innovativa nya klasserna:

BIGSWORDDUDE, FIRECASTINGMAGICDESTROYER och SNEAKYSTABBDEATHER!

Exakt vad klasserna kan göra är hemligt till innan release!"

Medlem

För mycket wow vibbar på den där grafiken ... Det ser även ut att vara lika gamalt med ... ska det gå att spela på en ipad eller ?

Det är väll det samma som med secret world ... du kan max ha 6-7 abilitys ...

Medlem
Skrivet av Draug:

Vi är dinosaurier. Vårt bäst före-datum är sedan länge förbi.

Vår framtid består av att sucka framför skärmen och muttra "det var bättre förr..."

Tycker du, själv känner jag mig som 20 igen när jag spelar alla de bättre spelen som gjordes förr. Tycker snarare att spelen idag påminner alltför mycket om spelen innan Elite, det är rätt komiskt att spelen "degenererat" den senaste tiden om man inte bara ser på det grafiska.

Hur som helst, Hordes of the Underdark var riktigt bra, det här ser knappast ut att bli av samma kaliber, jag saknar det gamla Bioware.

Medlem

Oj vad bedrövligt negativa alla var här då.

Det ser ju minst lika "bra" ut som GW2. Gå tillbaka till youtube och kolla lite klipp på WoW, du som tyckte att det här såg ut som det.

Det må inte vara någon värdig uppföljare till NWN, utan snarare ett sätt att casha in på det varumärket med ännu ett generiskt action-mmo. Dock ser det inte ut att vara så dåligt på den punkten. Visst, löljiga klassnamn, men är det bättre med "Warrior", "Thief", "Ranger", "Necromancer" etc? Hur uttjatat är inte det?

Sen ser det ut att ha ragdolls. Någonting som jag har saknat i alla mmos sedan jag körde Requiem: The Bloodymare. Hoppas att gibs och gore kommer därefter. Så tråkigt att göra en superattack på en mob och så dör den med generic_death_animation_01 (faller ner på knäna, sträcker ut en hand och ramlar ner på magen).

mmos må ha en bra bit kvar att utvecklas. Både tekniskt och gällande gameplay. Jag väntar fortfarande på att det ska komma något högbudget-mmo där både combat och icke-combat-klasser spelar tillsammans, med en dynamisk ekonomi och öppen pvp. Lite som EVE, fast i en fantasy-värld med avatarer. Istället så verkar industrin ha kört fast på konceptet "HURR DURR ALLA ÄR HJÄLTEN. BÖRJA SOM EN AWESOME DUDE OCH GRINDA MOBS OCH FÅ FETARE SUPERPOWERS OCH RÄDDA VÄRLDEN MEN AKTA DIG FÖR BANDITERNA NÄR DU ÄR LVL 80 FÖR DE ÄR LIKA FARLIGA SOM DE BANDITER DU MÖTTE NÄR DU VAR LVL 5." Med caps och allt. Jag kollar på dig, Age of Conan.

</rant>

Medlem

Var har FZ fått info om att detta släpps i feb 2013? Överallt står det Q4 2013 förutom här på FZ

1
Skriv svar