Wildman – Chris Taylors nya spel

Robot
Wildman – Chris Taylors nya spel

Gas Powered Games kommande titel är en mix mellan Supreme Commander, Dungeon Siege och Demigod med musik från Jeremy Soule. Kickstarter-insamling nu påbörjad.

#gas-powered-games, #wildman, #dungeon-siege, #supreme-commander, #demigod


Medlem
Wildman – Chris Taylors nya spel

Ge mig ett nytt Total Annihilation istället

Medlem
Medlem

Fick inte riktigt någon bra idé om vad det är dom vill göra annat än förstöra saker

Vill inte ha ett till MOBA-spel.

Medlem

Tycker inte dom sa vad dom igentligen gjorde, ett isometriskt spel med rts och rpg element. Är ju en hel del genrer som det kan vara.

Medlem
Skrivet av Dralle:

Tycker inte dom sa vad dom igentligen gjorde, ett isometriskt spel med rts och rpg element. Är ju en hel del genrer som det kan vara.

Håller med, inte mycket videon sa, men om du läser igenom vad dem skrivit på sidan så får man en lite större bild av det hela. Dock så skulle dem behöva förklara lite mer, men gillat och har alltid gillat Chris Taylor.

Medlem

Jeremy Soule.
Enbart detta väcker mitt intresse

Medlem

Ser lovande ut och mer intressant än deras forna spel.

Medlem

Titeln fick mig av någon anledning tänka på spelet Wild Guns


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Men gör färdigt Kings and Castles nån gång istället.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Jag älskar det första Dungeon Siege.

Inaktiv

Varför kickstartas det till höger och vänster nu för tiden? Har exempelvis inte Gas Powered Games tillräckligt med pengar själva?

1
Skriv svar