Xbox 720 och PS4 visas i mars?

Medlem

Varför inte Xbox Live, om de nu inte skrotat konceptet helt!

Jag håller tummarna för att nya generationen inte blir en TOTAL besvikelse!

Medlem

Kommer inte ägna varken energi eller pengar på konsoler nästa generation, allt jag lagt pengar på denna generationen har jag kännt att jag inte fått valuta för pengarna, med två undantag, Little Big Planet och New Super Mario Wii.

Men då har jag samtidigt köpt över 130 spel till PC, vill jag lira vid TVn med en kontroll smäller jag ihop en HTPC när det väl beger och har under TVn sig snarare än att köpa den senaste konsolen, jag tänker då inte bidra till ett status quo där tekniken står still i 10 år igen.

ELF
Medlem
Skrivet av Nenetis:

Tror nya xboxen kommer heta Xbox 8 precis som alla andra Microsoft produkter nu. Wp8, Windows 8 och kanske även Xbox 8

Och man måste ha pekskärm för att kunna använda gränssnittet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Härligt.
Då har vi tio år till av brist på utveckling att se fram emot.

Gissar på att dom "nya" konsolerna kommer att ha samma kraft som en nutida budget PC och vara omoderna ca tre timmar efter att dom släppts.

Medlem
Skrivet av Securion:

Härligt.
Då har vi tio år till av brist på utveckling att se fram emot.

Gissar på att dom "nya" konsolerna kommer att ha samma kraft som en nutida budget PC och vara omoderna ca tre timmar efter att dom släppts.

Kan inte folk vara nöjda istället?

Du kommer slippa 1024 texturer och DX9 skuggor.

Välkomna det istället med öppna armar, tessellation, Skarpa skuggor och högupplösta texturer.

Medlem

Hoppas Nextbox blir såpass stark att den klarar av Kinect voice på engelska, även fast man bor på ett oengelskt ställe. Skulle vara najs om det även fanns kraft nog låta användaren själv bestämma vilket språk det skall vara i menyerna, men då måste nog iofs modermodemet vara fruktansvärt kraftfullt. Säkert flera megagigs.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av DraxXus:

Vad var tanken bakom namnet? Glömt helt.

Det hade väl något med ett helt varv att göra.. alltså 360 grader. Tror det var så ivarjefall.

Kanske var fläktvarvet, 360 varv i minuten, kanske därför också RROD dök upp

Medlem
Skrivet av Securion:

Härligt.
Då har vi tio år till av brist på utveckling att se fram emot.

Gissar på att dom "nya" konsolerna kommer att ha samma kraft som en nutida budget PC och vara omoderna ca tre timmar efter att dom släppts.

Ingen som tvingar dig att köpa en konsol, herregud Skaffa ett liv.

Medlem
Skrivet av DraxXus:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av DraxXus:

Vad var tanken bakom namnet? Glömt helt.

Det hade väl något med ett helt varv att göra.. alltså 360 grader. Tror det var så ivarjefall.

Kanske var fläktvarvet, 360 varv i minuten, kanske därför också RROD dök upp

ps3 tror 3an står för hur många gula lampor som lyser på den tjocka konsolen när du fick betala $140 i reparationsavgift muhaha

Medlem
Skrivet av floke:

Hoppas Nextbox blir såpass stark att den klarar av Kinect voice på engelska, även fast man bor på ett oengelskt ställe. Skulle vara najs om det även fanns kraft nog låta användaren själv bestämma vilket språk det skall vara i menyerna, men då måste nog iofs modermodemet vara fruktansvärt kraftfullt. Säkert flera megagigs.

Varför tror du voicestudio appen har funnits länge nu? Kommer klara det på svenska.

Medlem
Skrivet av lang:
Skrivet av DraxXus:
Skrivet av Pretorian24:
Skrivet av DraxXus:

Vad var tanken bakom namnet? Glömt helt.

Det hade väl något med ett helt varv att göra.. alltså 360 grader. Tror det var så ivarjefall.

Kanske var fläktvarvet, 360 varv i minuten, kanske därför också RROD dök upp

ps3 tror 3an står för hur många gula lampor som lyser på den tjocka konsolen när du fick betala $140 i reparationsavgift muhaha

HAHA!

12
Skriv svar