Spela Monkey Islands "insult swordfighting" i webbläsaren

Robot
Spela Monkey Islands "insult swordfighting" i webbläsaren

Återuppliva dina gamla minnen från att duellera med tungan, snarare än med svärdet.

#monkey-island


Medlem
Spela Monkey Islands "insult swordfighting" i webbläsaren

... Jag är dum och glömsk

Medlem

Hehe suveränt, snyggt "portat" också.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

I am rubber, you are glue

Hade man bara den kvar visste man att det hade gått åt skogen

Skrivet av Morganrone93:

Synd att när man väl spelar så försvinner massor av sina meningar man kan säga.. Går ju i många fall inte att svara rätt oavsett hur man gör?

Jo man måste ju lära sig först. Och komma ihåg hur dom kontrade. Det går ju inte klara direkt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Klart man inte glömmer detta roliga sätt att fäktas på, minns fortfarande många av förolämpningarna och svaren man gav till dessa. Monkey Island 2 var bättre men jag hade gärna sett att de hade med detta även i den delen.

Nu vart jag sugen på att spela specialutgåvan på PC=).

Medlem

You're the ugliest monster ever created!

.... If you don't count all the ones you've dated.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Inaktiv

Kul att bara kunna spela förolämpningsbiten. Samma sida erbjuder flera andra klassiker. Den med Shadow of the beast väcker minner från Amigatiden när man blev sjukt imponerad av paralaxscrollet

Medlem
Skrivet av Paddington:

I am rubber, you are glue

Hade man bara den kvar visste man att det hade gått åt skogen

Skrivet av Morganrone93:

Synd att när man väl spelar så försvinner massor av sina meningar man kan säga.. Går ju i många fall inte att svara rätt oavsett hur man gör?

Jo man måste ju lära sig först. Och komma ihåg hur dom kontrade. Det går ju inte klara direkt.

Tack, jag kom på det till slut, var så pass länge sedan man spelade det så jag hade glömt det totalt, haha

Medlem

Ah, nu blev jag allt sugen på att spela trean igen. Bara till att leta fram skivan..


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Underbart! Spelar just nu!

Medlem

Åhh underbar nostalgi!

Medlem

Kanonkul än idag! Nostalgitripp!

1
Skriv svar