Nya Star Wars 1313-detaljer läckta

Robot
Nya Star Wars 1313-detaljer läckta

Tack vare den sociala jobbsajten LinkedIn får vi veta mer om teknologin och arbetet bakom Star Wars 1313.

#nyhetstips, #star-wars-1313, #lucasarts


Medlem
Nya Star Wars 1313-detaljer läckta

Åååh, ge mig ett bra Star Wars spel!!
Har varit ganska snopen på de senaste :S

Medlem

Längtar till detta! Får nog biffa upp datorn lite innan!

Medlem

Hoppas att kraften är stor med det här spelet. Det var ett tag sen som det släpptes ett riktigt bra Star Wars-spel nu.

Medlem

"Star Wars social game" -saken låter som systemet man hört genom jobbansöknings-texterna som finns på Lucasfilm:
"LucasArts is building a large scale online services and infrastructure to support a new way of connected online gaming that is going to revolutionize the industry"
Även om man vill höra mycket mer om det, så vore det ju lika gott att se vad som hänt med 1313 sen i somras.

Medlem

Hoppas på ett bra Star Wars spel, de senaste 3 bra var Knights of the old republic och Jedi outcast 2 och 3.

Medlem

ILM kan verkligen göra specialeffekter, första SW är fortfarande riktigt imponerande. Sedan blev det tyvärr alltför mycket fokus på just dessa effekter i del 1-3. Hoppas verkligen inte detta blir ännu ett mediokert SW spel, det var länge sedan jag körde ett spel i denna värld som inte var det. Ge mig ett nytt Jedi Knight för tusan.

Medlem

om jag får nåt som är lika bra som jedi knight kommer jag gråta offentligt, jag kommer gå ut mitt på stan och gråta

Medlem

Från vad jag sett hittills tycker jag inte alls detta ser kul ut, en tredjepersonsskjutare med coversystem, som om vi inte har tillräckligt med sådana? Varför är de så rädda för att göra ett nytt Jedi Knight? De kanske har något emot att tjäna pengar och göra folk glada.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Ge mig ett nytt Jedi Knight för tusan.

Jedi Knight 4, the return of the Sith Lord.

Utspelar sig 20 år efter Jedi Academy, Kyle Katan son samt Luke's son hjälps åt att stoppa en ny fiende, bla bla bla..
Det ska handla om en av de stora Sith Lords från Korriban's återkomst.

Skulle säkert funka.

Medlem

Det bästa är av"saknaden" av lasersvärd. Gillade verkligen Dark Forces där man förlitade sig på good old blaster.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Det här spelet känns "moget" på något sätt och passar överraskande bra in med att Lucas sålde hela rasket. Man undrar ju om spelproducenten visste om detta innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

AW8
Medlem
Skrivet av FZ:

Star Wars 1313, spelet som överraskade och knockade hela spelvärlden under E3 i somras

"Överraskade och knockade"? Det är ju inte GTA V direkt.

Skrivet av purjo:

Från vad jag sett hittills tycker jag inte alls detta ser kul ut, en tredjepersonsskjutare med coversystem, som om vi inte har tillräckligt med sådana? Varför är de så rädda för att göra ett nytt Jedi Knight? De kanske har något emot att tjäna pengar och göra folk glada.

Ser någorlunda fram emot spelet, men håller med om att man inte direkt blir hypad av att det är ännu en tredjepersons-skjutare med cover-system.

Lägg därefter till momentet där du ska klättra och hoppa mellan brinnande skepp och man frågar sig själv hur roligt gameplayen egentligen kommer att bli.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av FZ:

Star Wars 1313, spelet som överraskade och knockade hela spelvärlden under E3 i somras

"Överraskade och knockade"? Det är ju inte GTA V direkt.

Skrivet av purjo:

Från vad jag sett hittills tycker jag inte alls detta ser kul ut, en tredjepersonsskjutare med coversystem, som om vi inte har tillräckligt med sådana? Varför är de så rädda för att göra ett nytt Jedi Knight? De kanske har något emot att tjäna pengar och göra folk glada.

Ser någorlunda fram emot spelet, men håller med om att man inte direkt blir hypad av att det är ännu en tredjepersons-skjutare med cover-system.

Lägg därefter till momentet där du ska klättra och hoppa mellan brinnande skepp och man frågar sig själv hur roligt gameplayen egentligen kommer att bli.

Kan bli bra men det beror nog en hel del på hur de väljer att implementera det. Från det jag sett får det mig att tänka på Uncharted, återstår att se ifall de lyckas göra ett spel som är lika bra som det dock.

OT:
SW är något jag brinner för (speciellt böckerna, hoppas Disney baserar de kommande filmerna på dessa) men jag köper inte vad som helst, om det ska bli ett köp krävs det att de gör ett spel som är bra mycket bättre än de mediokra spel LucasArts släppt den senaste tiden.

Medlem

Skulle va ballt med sånt system som EVE / DUST 514 (i tredjeperson) kombination i Star Wars temat. I would play it.

Medlem

Får gärna vara som i JK2 där man endast hade 3ps med lasersvärdet, om inget annat valdes!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

AW8
Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av AW8:
Skrivet av FZ:

Star Wars 1313, spelet som överraskade och knockade hela spelvärlden under E3 i somras

"Överraskade och knockade"? Det är ju inte GTA V direkt.

Skrivet av purjo:

Från vad jag sett hittills tycker jag inte alls detta ser kul ut, en tredjepersonsskjutare med coversystem, som om vi inte har tillräckligt med sådana? Varför är de så rädda för att göra ett nytt Jedi Knight? De kanske har något emot att tjäna pengar och göra folk glada.

Ser någorlunda fram emot spelet, men håller med om att man inte direkt blir hypad av att det är ännu en tredjepersons-skjutare med cover-system.

Lägg därefter till momentet där du ska klättra och hoppa mellan brinnande skepp och man frågar sig själv hur roligt gameplayen egentligen kommer att bli.

Kan bli bra men det beror nog en hel del på hur de väljer att implementera det. Från det jag sett får det mig att tänka på Uncharted, återstår att se ifall de lyckas göra ett spel som är lika bra som det dock.

OT:
SW är något jag brinner för (speciellt böckerna, hoppas Disney baserar de kommande filmerna på dessa) men jag köper inte vad som helst, om det ska bli ett köp krävs det att de gör ett spel som är bra mycket bättre än de mediokra spel LucasArts släppt den senaste tiden.

Är en stor SW-fanboy själv, och hoppas på världens bästa spel - men är ganska skeptisk.

Den kommande trilogin är helt ny historia och bygger inte på någon existerande story.
[http://starwars.wikia.com/wiki/Star_Wars_Episode_VII]


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar