Ninja Gaiden 3: Razor's Edge

Robot
Ninja Gaiden 3: Razor's Edge

Kontroversielle Tomonobu Itagaki lämnade Team Ninja för snart fem år sedan. Hans arv går igen i Razor's Edge – men bara på sämsta möjliga sätt.

#team-ninja, #ninja-gaiden-3-razors-edge, #nintendo, #ninja-theory, #dmc-devil-may-cry-3, #zombiu


Medlem
Ninja Gaiden 3: Razor's Edge

Tycker av någon anledning Ninja Gaiden alltid varit lite mediokert. Aldrig riktigt lyckats fängsla mig och fått mig att vilja spela igenom det flera gånger.

Sure, tuffa moves, fighter och blod är underhållande, men bara för en stund. Så som du skriver; - på "Repetition". Det är verkligen bara mer av samma hela tiden och har alltid varit.

Känns som om dom hade kunnat göra något så mycket mer av hela grejen men bara väljer att fokusera på massa trams


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Jag kan inte ta något med Wii i texten seriöst :S jag har dock aldrig ägt en Wii och inte heller en Wii U...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:

Jag kan inte ta något med Wii i texten seriöst :S jag har dock aldrig ägt en Wii och inte heller en Wii U...

Väldigt sakligt och grundande argument.

Att spelet suger har inte ett skit med Wii att göra. Håll dig till fakta.

Skrivet av Pyrox:
Skrivet av Vincent_graymore:

Jag kan inte ta något med Wii i texten seriöst :S jag har dock aldrig ägt en Wii och inte heller en Wii U...

Väldigt sakligt och grundande argument.

Att spelet suger har inte ett skit med Wii att göra. Håll dig till fakta.

Jag sa inget om spelet :S och jag håller mig i detta fall till min egna åsikt. Så... vilken fakta? suger spelet?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

Tycker av någon anledning Ninja Gaiden alltid varit lite mediokert. Aldrig riktigt lyckats fängsla mig och fått mig att vilja spela igenom det flera gånger.

Sure, tuffa moves, fighter och blod är underhållande, men bara för en stund. Så som du skriver; - på "Repetition". Det är verkligen bara mer av samma hela tiden och har alltid varit.

Känns som om dom hade kunnat göra något så mycket mer av hela grejen men bara väljer att fokusera på massa trams

Beror på vad man vill ha ut av det, det som tilltalar mig är inte blodet utan utmaningen. Detta har alltid varit ett svårt spel, med del två förenklade de det och med del 3 verkar de ha gjort det på tok för lätt.

Medlem

Kan man hugga av kroppsdelar i den här versionen?

1
Skriv svar