Lightning Returns förstärks av mystiska Lumina

Robot
Lightning Returns förstärks av mystiska Lumina

Den nya karaktären i Lightning Returns: Final Fantasy XIII kan antingen hjälpa eller stjälpa hjältinnan i huvudrollen.

#lightning-returns-final-fantasy-xiii


Lightning Returns förstärks av mystiska Lumina

så en ospelbar karaktär som påverkar berättelsen...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Vore ju väldigt intressant om det här blir bättre än 13-1 och 13-2... MEN VARFÖR gjorde dom då inte så från första början :)? Ja ja "let the past go and let the future comes"

Medlem
Skrivet av slarron:

Vore ju väldigt intressant om det här blir bättre än 13-1 och 13-2... MEN VARFÖR gjorde dom då inte så från första början :)? Ja ja "let the past go and let the future comes"

Trail and error? Tycker att det har varit så med dom senast FF spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yes, en funktion för att byta kostym under striderna.

Som jag har väntat på detta!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Yes, en funktion för att byta kostym under striderna.

Som jag har väntat på detta!

HAHA ja eller hur :D?! Noot ^___^

Medlem

Ingen bild på henne? Fy FZ

Jag googla upp en bild iaf. Lumina påminner väldigt mycket om Serah
http://gematsu.com/2013/01/lightning-returns-first-look-at-lu...

Skrivet av DarkZide8:

Ingen bild på henne? Fy FZ

Jag googla upp en bild iaf. Lumina påminner väldigt mycket om Serah
http://gematsu.com/2013/01/lightning-returns-first-look-at-lu...

jo det var hon. Tja något relaterat måste det väl ha med de tidigare spelen. Själv är jag väldigt fundersam på hur de ska knyta ihop detta med de tidigare spelen på ett bra sätt (om de nu kan/gör det). Mellangången mellan 13-1 och 13-2 var i mina ögon tveksam. Jag kan acceptera övergången men den är relativt omottiverad (finns egentligen ingen anledning till att 13-2 skulle finnas, 13 behöver överhuvudtaget inte en uppföljare annat än uppbyggnad av samhället igen typ och de problemen, inte random tidshopande). Sedan att slutet i 13-2 är

"to be continued"

och 13-3 är helt annan värld känns fruktansvärt... fel. De alternativa sluten i 13-2 var ju inte jättemycket att ha, inklusive "true ending".


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Vincent_graymore:
Skrivet av DarkZide8:

Ingen bild på henne? Fy FZ

Jag googla upp en bild iaf. Lumina påminner väldigt mycket om Serah
http://gematsu.com/2013/01/lightning-returns-first-look-at-lu...

jo det var hon. Tja något relaterat måste det väl ha med de tidigare spelen. Själv är jag väldigt fundersam på hur de ska knyta ihop detta med de tidigare spelen på ett bra sätt (om de nu kan/gör det). Mellangången mellan 13-1 och 13-2 var i mina ögon tveksam. Jag kan acceptera övergången men den är relativt omottiverad (finns egentligen ingen anledning till att 13-2 skulle finnas, 13 behöver överhuvudtaget inte en uppföljare annat än uppbyggnad av samhället igen typ och de problemen, inte random tidshopande). SPOILERS SPOILERS SPOILERS SPOILERS EVERYWHERE .

Det finns spoiler-funktion på FZ, så du kan redigera din post ;P. Men ja, jag håller med. Det är förmodligen mycket mer Paradox på gång nu och

Chaos för att Caius dog

. Jag hoppas mest på att det blir kul att spela.

Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Vincent_graymore:
Skrivet av DarkZide8:

Ingen bild på henne? Fy FZ

Jag googla upp en bild iaf. Lumina påminner väldigt mycket om Serah
http://gematsu.com/2013/01/lightning-returns-first-look-at-lu...

jo det var hon. Tja något relaterat måste det väl ha med de tidigare spelen. Själv är jag väldigt fundersam på hur de ska knyta ihop detta med de tidigare spelen på ett bra sätt (om de nu kan/gör det). Mellangången mellan 13-1 och 13-2 var i mina ögon tveksam. Jag kan acceptera övergången men den är relativt omottiverad (finns egentligen ingen anledning till att 13-2 skulle finnas, 13 behöver överhuvudtaget inte en uppföljare annat än uppbyggnad av samhället igen typ och de problemen, inte random tidshopande). Sedan att slutet i 13-2 *SPOILER* är "to be continued" och 13-3 är helt annan värld känns fruktansvärt... fel. De alternativa sluten i 13-2 var ju inte jättemycket att ha, inklusive "true ending".

Det finns spoiler-funktion på FZ, så du kan redigera din post ;P. Men ja, jag håller med. Det är förmodligen mycket mer Paradox på gång nu och

Chaos för att Caius dog

. Jag hoppas mest på att det blir kul att spela.

Samma här :P. Ändrar i inlägget


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar