Spelåret 2013, del 3

Robot
Spelåret 2013, del 3

Mycket är som vanligt men vi tror ändå att spelåret 2013 blir ovanligt bra.


Medlem
Spelåret 2013, del 3

CoH 2 lär man ju i alla fall testa, sen ser faktiskt The Last of Us lite intressant ut men tyvärr tyvärr tyvärr så tror jag det kommer floppa, har bara den känslan.

Trött som fan är jag på shooters nu, tror jag ska försöka hålla mig borta från dem året ut så länge det inte släpps något revolutionerande men det lär ju knappast hända i en genre som stått still i flera år.

Tom hanks i crysis 3?! Lät så i alla fall. Last of us ser bra ut men har ju inte ps3 ändå så. Aliens däremot


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

South Park årets spel 2013.

Inaktiv

Fortfarande inget Dark Souls 2.

Medlem

Hur många delar kmr detta vara? Känns som många titlar inte kommer med.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rakoon:

Hur många delar kmr detta vara? Känns som många titlar inte kommer med.

Fem delar! Totalt 30 titlar. Visst faller några bort, men det ska vara hårt att få en plats i det här sällskapet.

Å andra sidan hade vi problem att skramla ihop 24 spel i fjol...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rakoon:

Hur många delar kmr detta vara? Känns som många titlar inte kommer med.

Fem delar! Totalt 30 titlar. Visst faller några bort, men det ska vara hårt att få en plats i det här sällskapet.

Å andra sidan hade vi problem att skramla ihop 24 spel i fjol...

Många tjusiga spel än så länge, och definitivt något för alla
Dock måste jag säga, om jag fick välja mellan CoH 2 och nytt Homeworld faller valet snabbt på den senare!

Medlem

Ser ut att bli ett mycket trevlig spelår!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kliar som sjutton i fingrarna efter CoH2, blev ju inte bättre av att ha spelat alpha versionen..

Blir ett fint spel år detta, CoH2, Metro, Crysis samt Grim Dawn för att nämna några gobitar


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

CoH2 och The Last Of Us, mums.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar