Ovanligt rolig

Redaktör
Ponny
Ovanligt rolig

Idag tänkte jag skriva något om att januari just i år var en ovanligt rolig spelmånad eftersom #Ni no Kuni släpps då. Men då såg jag att det släpps den första februari istället.

Men okej: I år blir februari en ovanligt rolig spelmånad, för då släpps Ni no Kuni. Det du!

[ia=724316; large]
2013-02-01. En ovanligt rolig dag.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Ovanligt rolig

Webhallen ändrade från första februari till sista januari, det finns hopp för ett roligt januari ännu!

*edit*
fast nu när jag gick in på spelet där så stod det första februari så januari blir lika rolig som varje år

Redaktör
Ponny
Skrivet av jlarss:

Webhallen ändrade från första februari till sista januari, det finns hopp för ett roligt januari ännu!

*edit*
fast nu när jag gick in på spelet där så stod det första februari så januari blir lika rolig som varje år

Vi hade hoppet ett litet tag i alla fall!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hoppet är det sista som lämnar människan!
Spelet ser helt otroligt ut dock. Jag är även överraskad över hur bra den engelska voiceovern verkar vara.
Vanligtvis så nobbar jag engelskt tal om det finns japansk till ett spel som detta men just nu känner jag mig tveksam över vilket språk som ska köras när jag spelar spelet

Redaktör
Ponny

Det låter väldigt lovande!
Och jag blev glad över att det verkar vara traditionellt i striderna (har inte testat, men hört det). Även om random encounters kan kännas föråldrat så känner jag, just den här gången, att jag hellre vill hänge mig åt världen och berättelsen!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vad jag har förstått så är det inte random encounters utan man ser fienderna när dom går omkring på world mapen typ som Chrono Trigger och Dragon Quest IX.

IGN släppte nyss deras Ni no Kuni recension! Det verkar lovande

Redaktör
Ponny

Ah, ja, men så länge det är enkelt att sätta sig in i blir jag glad! Det är världen jag är ute efter.

Och yes, lovande it is! Två veckor kvar.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar