Vi kan väl lära känna varandra?

Skribent
Vi kan väl lära känna varandra?

Somliga kanske redan känner igen mig från exempelvis Loading.se och Level Presenterar World of Warcraft. Många har säkert ingen som helst aning om vem jag är, och då kanske det här blogginlägget passar som handen i handsken.

Efter två år hos konkurrerande Loading och en hel del mailkontakt med långkokets och brödbakandets okrönte konung Calle, har jag valt att byta arbetsgivare. Det är aldrig lätt och olika grupperingar inuti huvudet slåss mot varandra. Men jag blir inte yngre och det kändes dags att bryta ny mark. Och här är jag nu, förvirrad, lite rädd, men framför allt väldigt spänd på framtiden.

Här på FZ ska jag skriva nyheter, och med tanke på alla spännande utannonseringar som lär komma under 2013 så känner jag PEPPEN.

Det har blivit runt 20 år i spelandets tjänst. Jag började lite lätt med Game & Watch hos min dagmamma, fortsatte med NES, sedan Master System, Super Nintendo, Sega Mega Drive, PC, Playstation, Dreamcast, Gamecube, Sega Saturn (sent ska syndaren vakna), Xbox 360, Playstation 3 och Atari Hockey Pong. Det blir en hel del spel.

Mitt liv kretsar dock inte enbart kring spel, utan det blir en hel del annat som tar upp mina vakna timmar. Klappa katt, fiska med mitt flugspö och umgås med min fästmö är några andra intressen.

Nu vill jag veta vem Du är som läser detta. Låt oss tillsammans ha en stund runt lägerelden .

PS: Naturligtvis publicerade jag ett halvfärdigt blogginlägg av misstag, men vi stryker ett streck över detta.

PS2: Innan någon börjar klaga på mina Photoshop-skills, bilden är en place holder.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Vi kan väl lära känna varandra?

Välkommen till FZ

Vad blir din uppgift? Ska du recensera eller göra något annat?

Redaktör
Ponny

Ja!
Hurra!
Hej!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Jag ska skriva nyheter och försöka att inte förstöra mina blogginlägg med mobilen.

Detta var halvfärdigt. Det börjar bra


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Välkommen Johan! Ska bli kul att läsa dina skrifter.

Skribent
Skrivet av 73mpl4R:

Välkommen Johan! Ska bli kul att läsa dina skrifter.

Tack, så hjärtligt! Ska inte göra dig/er besvikna


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jaha, så konkurrenten var inte Svampriket. ;p

Skägg.
10 Chambers

Nice try bleunt, och välkommen Johan! Av någon anledning verkar nyhetsskrivande gå i arv i ålarensens rike.


signatur
Skribent
Skrivet av bleunt:

Jaha, så konkurrenten var inte Svampriket. ;p

Det borde ju du haft koll på i sådana fall

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nice try bleunt, och välkommen Johan! Av någon anledning verkar nyhetsskrivande gå i arv i ålarensens rike.

Vi blir intelligenta av all fezk.


signatur

I am the black wizards.

Skribent

Olander och jag är nästan som tvillingar. Jag kommer också från Loading och Level presenterar World of Warcraft, och så dök vi båda upp här nästan samtidigt... precis som tvillingar skulle gjort!

Vem som är den onda tvillingen får framtiden utvisa.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Nice to have you onboard


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent

Thank's mate!


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar