Wizardry Online försenas till månadsskiftet

Robot
Wizardry Online försenas till månadsskiftet

Skulle vara ute nu, men det är det inte. Det är inte ute nu eftersom det nya lanseringsdatumet satts till den 30 januari. Det släpps därmed i månadsskiftet och det är inte ute nu.

#sony-online-entertainment, #wizardry-online


Medlem
Wizardry Online försenas till månadsskiftet

Nu talar jag bara för mig själv - men för min del får den gärna läggas ner snarare än bara fördröjas. Spelade betan lite och det var ett pinsamt dåligt spel som definitivt inte förtjänar att kallas Wizardry.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Huvudvärk modell större enbart efter att ha bevittnat trailern på 90 sekunder ovan - check.

Medlem

Spelet är ju dock ''Free to play'' så det skadar ju inte att testa spelet när det släpps.

Medlem

"Use cash items to increase chances of resurrection. Fail, and you lose your character"

Låter ju som en underbar spelidé. Gör spelet svårt, och ta betalt om du inte vill börja om från noll.

Nej förresten , ta betalt för en bättre CHANS att inte bli tvingad att börja om från noll.

Medlem

30 years in the making..

Var det ingen av dem som kollade lite på hur grafiken uppdaterats under åren?

Texten/typsnittet fick mig att tänka på carmageddon dock. Det har jag ju i mobilen. Tror jag kör det lite.


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar