Bakom kulisserna på Cyberpunk 2077-teasern

Robot
Bakom kulisserna på Cyberpunk 2077-teasern

Läs vidare för att ta reda på hur den uppmärksammade teaser-trailern skapades!

#cd-projekt


Medlem
Bakom kulisserna på Cyberpunk 2077-teasern

Åh nej och usch... Inte mer objektifierande. Nu kommer det snart skrikas högt igen =/

*ironi*


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Skrivet av kallamamran:

Åh nej och usch... Inte mer objektifierande. Nu kommer det snart skrikas högt igen =/

*ironi*

Hade det inte varit för att du la till *ironi* på slutet hade jag skrikit på dig.

Medlem
Skrivet av kallamamran:

Åh nej och usch... Inte mer objektifierande. Nu kommer det snart skrikas högt igen =/

*ironi*

Objektifierande...
Kvinnor med deras lätta klädsel och män med deras roll som inget mindre än ett vapen eller som köttsköld. Rätt så imponerande hur vi kan lägga sån tyngd på kvinnors "klädsel" än tanken att allt män gör är agerar redskap som ett slags vapen, lätt ersatt med ytterligare ett vapen, och vårat syfte att ta död på saker.

*shrug* Objektifierande. Sån ren bullshit.

Medlem

Riktigt duktiga utvecklare, snälla CD Project RED släppa dessa bilder i högre upplösning. De som visar miljön hade passat väldigt bra som bakgrundsbild för det OS jag har installerat=).

Medlem

Taggad som fan!

Blev så sugen så jag plockade ner "Neuromancer" från bokhyllan...

Inte läst den på många år!

Edit: Blev fan sugen på att spela Blade Runner igen, får ta och leta upp skivorna och se om dom funkar

Medlem

Polish style! Grymt bra gjort, älskar låten riktigt härlig music!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Taggad som fan!

Blev så sugen så jag plockade ner "Neuromancer" från bokhyllan...

Inte läst den på många år!

Edit: Blev fan sugen på att spela Blade Runner igen, får ta och leta upp skivorna och se om dom funkar

Blade Runner, det var stämning det! Nu blev jag helt nostalgisk!

Om Cyberpunk 2077 blir 1% lika stämningsfullt så kommer det bli jäkla bra!

Medlem

Jag får rysningar varje gång jag ser denna teaser, sjukligt snygg och riktigt välgjord! Dock finns det en nackdel med det hela... och det är att jag inte kan hjälpa att bli super-hypad över Cyberpunk. Hoppas verkligen de kan förverkliga sina visioner, för om det gör det kan detta bli ett spel som går till historien!

Inaktiv

Tråkigt att behöva vänta men samtidigt lite kul att bygga upp förväntningar som jag vet att CD Projekt Red infriar. Om bara fler spelhus vore som dem... (drömsk röst)

1
Skriv svar