Civ V: One World i Steams databas

Robot
Civ V: One World i Steams databas

Är en andra expansion till Civilization V på väg?

#sid-meiers-civilization-v, #2k


Inaktiv
Civ V: One World i Steams databas

hype hype!

Ja tack! Hoppas den ligger nära i tiden bara, men att en expansion till kommer är väl väntat?

Medlem

Hoppas på mer Civ 5!! Gods and Kings var expansionen som gjorde att spelet kändes komplett!

Medlem

SimCity och Civ på samma år - låt colan föda!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas helt klart på en expansion till, spelar fortf. Civ 5 lite då och då!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

FM-guru
F.d. Sisyr

Blev lite sugen på att dra hem civ på steam igen. Blir nog så.

OnT: Expansioner till bra spel gör alltid susen.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

SimCity och Civ på samma år - låt colan föda!

Indeed!
Har skyhöga förhoppningar på SimCity och hur man integrerar med polare, ska bli underhållande.
Får dock se hur många av mina kompisar som skaffar det då de flesta av dem fokuserar på action packade spel x)

Medlem

nu tycker jag att nån här på fz som har råd och tid köper en burk surströmming, tar flyget til staterna och går in på fraxis huvud kontor och hotar med att öppna burken om dom inte säger hur det är

älskar civ 5 g&k

får aldrig nog att känvapen bomba william the orange

Medlem

Fan. Nu måste jag byta byxor igen.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av luftman:

Hoppas på mer Civ 5!! Gods and Kings var expansionen som gjorde att spelet kändes komplett!

Ja jag var eld och lågor över Gods and Kings och det var lågor som blev betydligt större när jag väl började spela den! Riktigt bra expansion.
Jag hoppas expansionerna går att kombinera med varandra. Själv har jag varit stort Civ fan sen den första dök upp på Amiga.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Coolt.
Fortsätter dom så här i några år till så har snart Civ 5 lika många features som Civ 4 hade vid release.

Medlem

Härligt
Gods & Kings var ett rejält uppsving för 5:an.

Medlem

Tror jag talar för många då jag säger.... "Bara en runda till"...

Medlem

Det är alltid så att Civ blir mycket bättre med expar - det vanliga gameplayet liksom. Både Play the World och Beyond the Sword gjorde sina respektive spel mycket bättre.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar